Täytyy testata tämäkin vielä. Meinaatko ettei vaikuttaisi ohjaus/järjpaine vialta?peltla kirjoitti:Onko lambda-anturia tarkistettu/vaihdettu?
Tarkistukseen tarvitaan yleimittari,joka asetetaan pienelle ( esim 2v )
tasajännitealueelle.
Joutokäynnillä jännite vaeltelee n. 0,4....0,8 V välillä.
Jos jännite pysyy koko ajan samana, lambda ei toimi kunnolla.
Lambdan liittimet ovat konehuoneessa vasemmalla puolella raitisilmatulon
lähellä. Mittaus "kuuman johdon ja moottorin rungon väliltä.
Lambdan "kuuma" johto on yksinapainen liitin, josta pitää kumisuojaa siirtää
sivuun, jotta pääsee mittaamaan.
Lambdalta tulee myös kaksinapainen liitin, tässä on anturin lämmitys.
OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet
Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet
Saattaa olla paineissakin, mutta itse tarkistaisin tuon lambdan.Täytyy testata tämäkin vielä. Meinaatko ettei vaikuttaisi ohjaus/järjpaine vialta?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 64
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 17:36
Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet
Hei, miten sen toisen kysymyksen kanssa ?
Ne ohjauskulmat ja säätöjen hinnat Turun seudulla.
Onko mitään tarvetta normaalisti nelipyörämittaukseen ? Kun ei ole renkaissa ole mitään outoja kulumia !
Asia kiinnostaa, alla uudet kesärenkaat.
Ne ohjauskulmat ja säätöjen hinnat Turun seudulla.
Onko mitään tarvetta normaalisti nelipyörämittaukseen ? Kun ei ole renkaissa ole mitään outoja kulumia !
Asia kiinnostaa, alla uudet kesärenkaat.