OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
miksaus
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 12:11
Paikkakunta: Turku

Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet

Viesti Kirjoittaja miksaus »

peltla kirjoitti:Onko lambda-anturia tarkistettu/vaihdettu?
Tarkistukseen tarvitaan yleimittari,joka asetetaan pienelle ( esim 2v )
tasajännitealueelle.
Joutokäynnillä jännite vaeltelee n. 0,4....0,8 V välillä.
Jos jännite pysyy koko ajan samana, lambda ei toimi kunnolla.
Lambdan liittimet ovat konehuoneessa vasemmalla puolella raitisilmatulon
lähellä. Mittaus "kuuman johdon ja moottorin rungon väliltä.
Lambdan "kuuma" johto on yksinapainen liitin, josta pitää kumisuojaa siirtää
sivuun, jotta pääsee mittaamaan.
Lambdalta tulee myös kaksinapainen liitin, tässä on anturin lämmitys.
Täytyy testata tämäkin vielä. Meinaatko ettei vaikuttaisi ohjaus/järjpaine vialta?
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
peltla
"Turbo"
Viestit: 243
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 18:44
Paikkakunta: Vääksy

Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet

Viesti Kirjoittaja peltla »

Täytyy testata tämäkin vielä. Meinaatko ettei vaikuttaisi ohjaus/järjpaine vialta?
Saattaa olla paineissakin, mutta itse tarkistaisin tuon lambdan.
Saabinpunainen
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 17:36

Re: OG 900i 8v kat ohjaus- ja järjestelmäpaineet

Viesti Kirjoittaja Saabinpunainen »

Hei, miten sen toisen kysymyksen kanssa ?

Ne ohjauskulmat ja säätöjen hinnat Turun seudulla.
Onko mitään tarvetta normaalisti nelipyörämittaukseen ? Kun ei ole renkaissa ole mitään outoja kulumia !

Asia kiinnostaa, alla uudet kesärenkaat.
Vastaa Viestiin