Saab 900c jälkikäynti

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Saab 900c jälkikäynti

Viesti Kirjoittaja karg »

Mikä on todennäköisimmin pielessä, jos 900c heittää jälkikäyntiä peliin joskus enemmän, joskus vähemmän ja joskus ei ollenkaan (ei ollenkaan olisi tietysti toivottava tilanne :) )?
toms
"Hölösuu"
Viestit: 1245
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:53
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja toms »

Jälkikäynnin esto venttiili ei ilm. pelaa. se ainoo juttu kaasarin kyljessä mihin tulee siinä pierupurkissa johto. Tai tyhjäkäynti liian isolla.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Onko se venttiili tod.näk. vaihtokunnossa vai voiko sen esim. saada putsaamalla toimimaan?
Limmo
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: La Kesä 19, 2004 02:14
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Limmo »

Aiheesta oli jotain juttua semmosessa topicissa kun "95E vai 98E" tai jotain, noihin bensan oktaanilukuihin liittyi kuitenkin. Olivat kaverit säädelleet sytkää ja seoksia jne jne => ei jälkikäyntiä ees itärajan takaa haetulla 92 oktaanisella. Itsellä 900c:ssä kans noita jälkikäyntiongelmia (jotka on taas välillä helpottanu itsestään?????), mutta kun on sitä uutta tekniikkaa suunnitteilla, ni enpä ole ton vanhan säätämiseen sen enempää nyt panostanu, kun tosiaan se jälkikäynti väheni kuukaus takaperin taas kummasti.
9-3SC 2.0t Aut. -08
Vastaa Viestiin