Virranjakajan Hall-anturin vaihto

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Dnepr
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 08:34

Virranjakajan Hall-anturin vaihto

Viesti Kirjoittaja Dnepr »

Kyseessä 900 C Bosch 0237021052 jakajan purkaminen.
Miten ihmeessä sakarahelman saa vedettyä ulos kun se tuntuu istuvan aika tukevasti. Jos sakarahelman reunasta vetää niin tuskimpa se taipumatta kestää eli miten se kuuluu oikeaoppisesti poistaa.
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8112
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: Virranjakajan Hall-anturin vaihto

Viesti Kirjoittaja mestari »

joskus on jouduttu hieman taivuttelemaan asiaa mutta kyl ne on aina kasaan mennyt kuiteskin..
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Virranjakajan Hall-anturin vaihto

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Noitten jakajien kanssa tässä vuosien mittaan tullu puuhasteltua ja kymmeniä purettu ja kasattu ja kaikki on aina auenneet nätisti. Pienellä ulosvetäjällä vähän pänniä sakaralevyyn ja ohkaisella kuumailmapuhaltimen kärjellä varovasti lämpöä siihen akselin ja levyn saumaan. Äläkä hukkaa sitä lukitustappia mikä sen sakarelevyn pitää paikoillaan. On siellä akselin ja levyn väliin koneistetussa urassa pystysuunnassa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Dnepr
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 08:34

Re: Virranjakajan Hall-anturin vaihto

Viesti Kirjoittaja Dnepr »

Kiitos tiedoista, pitää yrittää.
Vastaa Viestiin