Kytkinputki
Kytkinputki
Huomasion tuossa eilen, että kytkintä painettaessa kytkinputkessa oleva jousto-osa pullistelee sen verran, että se tuntuu selvästi kouraan, kun pitää letkuosasta kiinni. Voisinko korvata kytkinletkun vaikka kokonaisuudessaan jarruputkella, johon asennuttaisin sopivat päät? Minkälaisella kierteellä kytkinputken liittimet ovat? Vai onko letkun pullistelu normaalia?
Re: Kytkinputki
M12x 1.0 , putki on n. 6,35 mm päältä, varmaan jäykkä putki väsyy ja murtuu jossain vaiheessa. Kandee kysellä , jos hydrauliikkapajassa pystyvät uuden jousto- osan puristamaan. paine oli muistaakseni jotain 40 bar , kun kerran laskeskelinvenakko kirjoitti:Huomasion tuossa eilen, että kytkintä painettaessa kytkinputkessa oleva jousto-osa pullistelee sen verran, että se tuntuu selvästi kouraan, kun pitää letkuosasta kiinni. Voisinko korvata kytkinletkun vaikka kokonaisuudessaan jarruputkella, johon asennuttaisin sopivat päät? Minkälaisella kierteellä kytkinputken liittimet ovat? Vai onko letkun pullistelu normaalia?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... et#p137474
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: Kytkinputki
Yksi vaihtoehto olisi tehdä jäykästä koko putki... Sinne työsylkyn luokse voisi tehdä sellaisen jousimaisen kieputuksen putkeen, jolloin jäisi liikevaraa paremmin koneen eläminen huomioituna.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01