bkt kirjoitti:Noniin, tämä topic on minulle kanssa kiinnostava (2 viikkoa sitten 900s vm-91 tuli hankitutta)
Onnittelut hyväst valinnasta:D
Tarkista että toimiiko ikkunan nappi varmasti. (ota vaikka apukuskin nappula ja kokeile sitä, niin säästyy aikaa ja tupakkia)
Ikkunan moottorin vaihto oli semmoinen muutaman tunnin homma. Mutta kun vaihdoin, niin vaihdoin moottorin takaa eteen, ja jätin takaa tyhjäksi, eli kuski voi olla luu ulkona, mutta takapenkkiläinen saa tyytyä kattoluukun tuomaan tuulahdukseen.
En tiedä siksi hinta-arviota, kun en mitään ostanut. Mutta operaatio itsessään ei ollut mikään amerikan temppu, vaikka siinä kauemmin meni kuin luulin. Tarvitset torx-ruuvareita (jotain t25 taisi olla ovipahvin ruuvit) ja kymppimillin hylsyn. Yksi pultti on kuskin ovessa vaikeassa paikassa jos ei löydy jatkovartta. Takaoven saa lenkillä.
Takaovesta torxit auki (neljä taisi olla, ja viides oven lukon yläpuolella) ja ovipahvi irti alhaalta alkaen. verhoilun ja oven välissä on muovinen kondenssisuoja, jota ei kauhiasti kannata repiä. Oma oli possuliimalla kiinni. Nämä kun on irti niin ikkunan koneisto on esillä.
Ikkuna kiinni, tiiviste pois (on neljällä metalliklipsillä kiinni siinä ikkunan alareunassa) ja sitten jumittaa jollain sen ikkunan kiinni. Itse käytin sukkaa m05 sa-int, kun fighter-magazine ei kunnolla pitänyt. Vaihtoehtona on käyttää pulttia joka on saman kokoinen kuin ovessa sisäpuolela oleva ikkunan alareunassa sijaitseva reikä. Pultti kiertäen sisään, ikkuna lepää sillä. Kun ikkuna on jumitettu, niin kaksi torxia ikkunan alareunasta auki, niin koneisto on huomattavasti helpommin käsiteltävissä, kun ikkunan paino ei ole sillä.
Koneisto on kolmella pultilla kiinni ovessa ja moottori on kolmella pultilla koneistossa kiinni. Koko koneisto kannattaa nostaa ulos kun sen saa irti, ja öljytä (jäi itseltä tekemättä kun ei crc:tä löytynyt. Nyt rutisee ovessa..) Koneelle meni kaksi piuhaa. Jos laitat ne "väärin" takaisin asentaessasi, niin moottori pyörii väärään suuntaan (kun painat alas, menee ylös etc.) Asennus päinvastaisessa suunnassa. Kaveri mukaan pitämään koneistoa hollilla, kun laitat pultit. muuten palaa tosi paljon tupakkia.
Audiot kuntoon asentamalla taakse kuusysit, (piuhat takakaiuttimilta) ja eteen uudet kajarit (5,5 tuumaa vai mitä se nyt oli). Pikkuveli sanoi että netistä sai jotku blaukkarit neljällä kympillä. Soivat nätisti. 80e kun laittaa niin saa jo mainiot kaijuttimet.
saabracing kirjoitti:haulla löytyy paljon ässän virityksestä juttua
fuel cutin saa pois nopeiten ja helpoiten tulppaamalla imusarjasta ylipainekytkimelle menevän letkun..
täyspaineisessa ja ässässä on sama boksi, niin kestää hienosti kilon paineita.
Hakua olen käyttänyt ja juurikin näistä asioista lukenut, heh. Mutten tahtoisi virittää virittämisen takia, vaan ajatuksenani on nostaa auton moottorin hyötysuhdetta
Eikä rikkinäisellä moottorilla ole mitenkään hyvä hyötysuhde. Eli onko APC
the vaihtoehto? Siihen löyty hyvät sivut kuvilla. Ylimpänä haulla,ellen väärin muista.
Ehkä sitä saisi jotain aikaiseks kun on vp ja tollanen sää:)