Mitäs suositellaan kun -86 T8 kytkin on vaihtokunnossa ja hiukan pitoa pitäisi saada järkihintaan? Tuo 228mm levy olisi helppo ratkaisu, mutta mistä sen sopivuus on kiinni?Mertmi kirjoitti: Siis asetelma ja kytkinlevy on samat. Painelaakeri ja sylinteri vaihtuu vuosimallien mukaan. 90-luvun turboissa on sitten eri pulttijaolla oleva asetelma. Niiden (isommat) levyt voi kuitenkin sopia vanhempiin asetelmiin. Allekirjoittaneella on 228mm kytkinlevy tuossa -84 turbokoneessa.
Mitkä kytkimet käy?
Re: Mitkä kytkimet käy?
Re: Mitkä kytkimet käy?
niitä pitäisi vaan sovitella keskenään, miten nuo eroavat ihan aidosti.Hessu kirjoitti:Mitäs suositellaan kun -86 T8 kytkin on vaihtokunnossa ja hiukan pitoa pitäisi saada järkihintaan? Tuo 228mm levy olisi helppo ratkaisu, mutta mistä sen sopivuus on kiinni?Mertmi kirjoitti: Siis asetelma ja kytkinlevy on samat. Painelaakeri ja sylinteri vaihtuu vuosimallien mukaan. 90-luvun turboissa on sitten eri pulttijaolla oleva asetelma. Niiden (isommat) levyt voi kuitenkin sopia vanhempiin asetelmiin. Allekirjoittaneella on 228mm kytkinlevy tuossa -84 turbokoneessa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01