Satkun kansi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Satkun kansi

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Minkä vuotises 900og vaihtuu kannen ruuvit tähden mallisiksi?
Joku meinasi että -85 ylähäpäin tähtiruuveilla :?: Olen purkinut -86 900i:n konetta ja siinä oli tähdillä :o
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Vuoteen -84 asti

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Vaihtovuosi taisi olla 1984, jolloin myöskin H-kone vaihtui; tästä eteenpäin TORX-ruuvein (koko E16, jota ei tahtonut löytyä mistään).

http://194.202.64.59/wright/headgr.htm

-> vaihto-ohje
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1824
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Alavus
Viesti:

Satkun kansi

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Joo, kaveri kerto justiin että, Tuohon kannen irrotukseen on olemassa jokin Saabin alkuperäinen työkalu... :?
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
T16lucas
"Saabisti"
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Syys 17, 2003 19:39
Paikkakunta: Liminka city

Viesti Kirjoittaja T16lucas »

E16 torxeja löytyy ainakin Oulun työkalutorilta, hintaa oli hylsyllä about 5e
Vastaa Viestiin