900sen vaihdelaatikko ongelma
Re: 900sen vaihdelaatikko ongelma
ite laitan aina pakin kakkosen kautta. Ei tarvitse kuunnella rutinoita.
bmw e46 alias proteesi
Re: 900sen vaihdelaatikko ongelma
Mutta jos ihan tosissaan vastataan niin veikkaan että moottorin tukikumit kannattaisi vaihtaa uusiin. Minusta tuntuu ainakin siltä että kone pääsee elämään sen verran että välillä ne vaihteet ei oikein meinaa osua. Siis kun välillä osuu ja välillä ei. Väljyys jossain vaivaa, ehkäpä myös siellä kytkinpolkimella.
Re: 900sen vaihdelaatikko ongelma
Tukikumeista etummainen voi mennä rikki ja se aiheuttaa lähinnä "nyökkimistä" esim. liikkeellelähdöissä ja vedolta moottorijarrutukselle ja takaisin mentäessä. Joiltakuilta on mennyt virranjakajan pyörijä rikki, kun kone pääsee elämään liikaa esim. kiihdytyksissä ja virranjakajankansi vissiin osuu konepeltiin aiheuttaen katastrofin sisuskaluille. Ite en lähtisi pakkivaihteen kytkeytymisongelmaa ratkaisemaan moottorintuennasta. Kytkin on epäilykseni, jos pakkia ei saa koskaan ilman kiroilua päälle. Sekin on ihan fakta, että pakkivaihteessa ei ole synkronointeja. Tästä syystä se kiroaa toisinaan, vaikka kaikki olisi kunnossa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01