CDEturbo kirjoitti:Helpostihan se lämppärin hana vaihtuu! Kojelauta vaan kokonaan pois, mittaristoa myöten - varoen mittaritaulun sähkökalvoa! Pari päivää akrobatiaa kuskin jalkatilassa ja kas jo on kraana kädessä. Eniten päänvaivaa aiheuttivat ne 2 O-rengas tiivistettä. On meinaan semmonen koko, ettei löytyny lähikylien kaupoista (putkiliikkeet mukaan lukien). Joutu turvautumaan Saabin varaosatiskiin ja tiivisteiden hintaluokan voi jokainen jo arvatakin! Loppu hyvin, kaikki hyvin eikä kraana enää vuoda lenkkareille ja lämmötkin pelaa normaalisti.
Just. Suojapahvi pois, ja alakautta ja kaiutinreijän kautta se vaihtuu parissa tunnissa. Tosin poskissa on polkimien kuviot, hiukset täynnä hiekkaa, hermot kuin viulun kielet, mutta kyllä vaihtuu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kahdet olen vaihtanut (purkaamatta koko auton), ensimmäinen edellämainitun laiskuuden seurauksena, toisen ihan vain tyhmyyksissäni lupasin vaihtaa kaverille...
Irti tuo hana tulee hetkessä, eniten päänvaivaa muistaakseni aiheuttaa ne ruuvit johon ei oikein pääse käsiksi, irti ne kyllä lähtee, mutta ruuvin takaisinlaitto ei tahdo millään onnistua kun tarvittavaan kulmaan mikään ei taivu...