Eikös se ollut niin että tuo vanhanmallinen etulaakerihässäkkä kiristetään "riittävästi", toisin sanoen sillä ei säädetä laakerin kireyttä kuten vanhemmissa takapään laakereissa?
Kiristysmomentikin kelpaa, mielellään newtoneissa.
Tosin meidän avaimessa riittää asteikko vain puoleentoista sataan.
On vaan paljon aikaa kun on viimeksi tarvinnu tuon vanhemman mallin kanssa tapella.
99/900 vanhemman mallisen etulaakerin kiristys
99/900 vanhemman mallisen etulaakerin kiristys
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
http://saabpics.org:3000/gallery/99fron ... s/bearing1
Napamutterin momentti edessä vuosimallista riippumatta 340 - 360 Nm, eli "riittävästi".
Napamutterin momentti edessä vuosimallista riippumatta 340 - 360 Nm, eli "riittävästi".
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jotain noin muistelinkin, kiitoksia.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992