Auto on juuri katsastettu, eikä siellä löytynyt mitään väljää, vaikka esim. pallonivelet testattiin tukivarret pönkittämällä.
Satkun etutuennasta
Satkun etutuennasta
Mistähän kannattaisi lähteä etsimään väljyyttä, kun OG900 muuttaa suuntaa melko terävästi kun kaasun nostaa vaihteenvaihdon ajaksi? Ilmiö tulee esille vain kovemmissa kiihdytyksissä, huomasin sen kun sain turbon ahtamaan kunnolla  
 
Auto on juuri katsastettu, eikä siellä löytynyt mitään väljää, vaikka esim. pallonivelet testattiin tukivarret pönkittämällä.
			
			
									
									
						Auto on juuri katsastettu, eikä siellä löytynyt mitään väljää, vaikka esim. pallonivelet testattiin tukivarret pönkittämällä.
Onko hammastangon sisemmät nivelet kunnossa? Ne eivät välttämättä paljastu katsastuksessa, koska auton keulaa nostetaan ja raidetanko kääntyy hieman alaspäin hävittäen välyksen nivelestä. Pyydä kaveri pitämään ratista kiinni ja kääntele renkaasta auton ollessa maassa. Voi olla myöskin mahdollista, että etupyörissä ei ole aurauskulma kohdillaan. Sopivan välyksen kanssa se voi tehdä juuri tuollaista outoa käytöstä.
			
			
									
									
						Jaaha, auto on vaihtunut mutta oireet ovat tässä "uudessa" entistä voimakkaammat. Sama juttu, että auto on hiljan leimattu mutta kaasutuksen ja rullauksen välillä suunta vaihtuu aika reilusti. Onko kellään mielessä uusia tarkastuskohteita kun ei noissa sisäpään nivelissä mitään ihan kummia tuntunut olevan?
			
			
									
									
						Hessu kirjoitti:Jaaha, auto on vaihtunut mutta oireet ovat tässä "uudessa" entistä voimakkaammat. Sama juttu, että auto on hiljan leimattu mutta kaasutuksen ja rullauksen välillä suunta vaihtuu aika reilusti. Onko kellään mielessä uusia tarkastuskohteita kun ei noissa sisäpään nivelissä mitään ihan kummia tuntunut olevan?
Mulla oli satkussa kerran sama onkkelma. Esim. ohituksen jälkeen, kun
löysäsi kaasun, auto kaarsi oikealle. Syyksi selvisi väljä oikean ylätukivarren hela.
96GL -79 (MR) 
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
						900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Kaiffarilla oli kerran kuiva toisen puolen sisävetari, ei rasvan tippaakaan nivelessä, oli nääs tehtaalla unohtunut, puolsi pirusti sille puolelle. Meni takuuseen ja oli muuten saab. Oisko löbro unohtanut saksassa 
  
 Tais päivä loppua tehtaanasentajalla just silloin 
  
 Kyllähän ne taijetaan sisäpäät saabilla rasvata. Sattuuhan sitä.
			
			
									
									----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
						----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147