Harharetkien jälkeen olis taas aika palata Saabiin.
Ysiysin pehmeät kyydit on positiivinen muisto. Ysikymppiä olisi tällä hetkellä paremmin tarjolla. Miten noissa eroaa alusta ja mahdolliset muut kyydin pehmeyteen vaikuttavat seikat? Ysiysin muotoilu miellyttäisi enemmän silmääni.
Toisaalta myös 900 pystykeula combi ois etsimisen kohteena.
Omien kokemuksieni mukaan 900 kyyti on vähän sporttisempi, mutta jotenkin kovempi.
90 ja 99 jousituksen erot.
90 ja 99 jousituksen erot.
Saab 9000 CD -96
Re: 90 ja 99 jousituksen erot.
-80 luvun 90/99 jousituksessa ei eroa ole, ainakaan silmämääräisesti katsoen? Taitaa olla siitä kiinni milloin jouset/iskarit on vaihdettu ja mitä autolla on rullattu.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Re: 90 ja 99 jousituksen erot.
Omassa combissa oli oli ihan karmeen löysät jouset, kun ostin sen. Alusta tuli päivitettyä laittamalla motonetin sporttijouset eteen ja taakse tuli purkuun menneestä combisatkusta kuormajouset. Kylläpä tanakoitui. Ennen päivitystä työkalupakin nostaminen takapaksiin laski persettä useamman senttimetrin. Päivityksen jälkeen ei perä laske senvertaa, että sen voisi sanoa laskeutuvan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01