Matkaa tehty muutama sata vaille 200 000.
Olis muuten myynnissä....
Juu, tiedetään. Tuossa auto on ostohetkellä. Oli muuten halpa, vähän ajettu (222tkm.) ja ruosteeton muutenkin kuin myyjän mielestä.nuo pölykapselit ei vaan sovi yhtään tuohon autoon, melkein tuollainen 90 olisi hienoimmillaan esim. tykkialuill
Löytyy noita vähänajettuja noppia sentään vielä, muttei varmaankaan kovin kauaa enää kun alkaa purkaamoillakin olemaan jo ihan ehytkorisia sellaisia (vuosi sitten oli omasta mielestäni täysin ruosteeton sivuvilkullinen 5d metalliharmaa 90 purkaamolla, jossa oli mittarissa 178tkm, oli vaan nostettu vaijerilla toisen saapin päälle a-pilarien kohdasta, eli katto oli mennyt pilalle, kuten ovien yläkarmitkin... ostin osia siitä aika paljon omaan 99-projektiini. Auto näytti tosiaan altakin tutkittuna harmittavasti täysin ruostettomaltaVesa Pohjalainen kirjoitti:Kyllä käy sama ritilä.
US-turbo vannekaan ei ole paha kympissä.
Aivan suotta aliarvostettu auto, jonka arvo huomataan liian myöhään, kun hyvät on kiven alla, jos sielläkään.
Lopussa tulit oikeaan päätelmään. Eli US-turbot ovat juurikin täydelliset vanteet noppaan, koska eivät ole turhan pröystäilevät ja sopivat vannemallina ajallisestikin autoon aivan loistavasti.ng900aero kirjoitti:
US-turbot ei omasta mielestäni sovi noppaan kamalan hyvin vaan omaan silmääni nopan alle sopii mainiosti mm. incat, 15" aerot, ja tykit, ne US-turbot mokomat kun näyttävät erehdyttävästi pölykapseleilta (eli periaatteessa siis nuo pöläri-look- vanteet voisivatkin sopia muutenkin suht. vaatimattomaan nopan varusteluun, pitääpä miettiä asiaa uudelleen)
Tähän tyyliin?Ajatuksena on juurikin nuo tykkivanteet ja lisäksi takalasin ritilä.
Tietysti molempi parempi.Vesa Pohjalainen kirjoitti:Olisiko cabbe kuitenkin vielä suomalaisempi? Tai sitten molempi parempi.