Mietin vain kun wikipediaakin selaa niin usein 900:n moottorivaihtoehdoissa on eritely 16v matalapainekone missä on se vakio 143hv ja sitten on 16v täyspaine jossa on 175, mutta eroja on ilmeisesti monia muitakin kuin vain turbo, kuten vaikka se että minkä verran turbon annetaan ahtaa. Tuossa nykyisessä kellossa on mutterinpirulainen ruostunut niin hyvin kiinni ettei sitä tuosta 0.5:stä ylemmäs enää säädetäkkään. Semmoinen 0,7 tai 0,8bar olisi ihan sopiva.
Useassa tapauksessa myös kun Garrett on vanhempi kuin mitsu niin saattaa päästä halvemmallakin kun tuon garretin hommaisi, ja toisaalta, itseäni viehättää juuri se turboviive(tuo sitä "vanhan auton tunnetta"). Hetken matkaa mennään semmoista vähän hitaampaa kiihdytystä, ja sitten kun se garretti sieltä herää niin tuntuu kuin joku potkaisisi selkänojaan, ja sitten mennään eikä meinata. Juuri kuten setäni osittain itsetehdyssä -79 900 Turbossa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Muita ns. "omia virityksiä" en tähän hätään keksi kuin jälkiasennettu satkun pikkucooleri ja ilmansuodattimen loota on poistettu ja tilalla on vapari mittarin päässä, kuten jo mainitsinkin.