Annan täydet pisteet
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
terv, Mart
...ja vielä ku olis se T16 -tekniikkadimebak kirjoitti:Kyllä on kaikki kohdallaan tuossa Pohjalaisen pojan satkussa. Okei, yksi pikku juttu, sivuikkunoiden listat toimis mustana paremmin.
miksaus kirjoitti:...ja vielä ku olis se T16 -tekniikkadimebak kirjoitti:Kyllä on kaikki kohdallaan tuossa Pohjalaisen pojan satkussa. Okei, yksi pikku juttu, sivuikkunoiden listat toimis mustana paremmin.
Mun mielestä ehdottomasti piristetty Turbo16 pata tuohon. Eihän vapari16 tekniikan asennus tuo mitään uutta. Hidas ku synti ja vie yhtä paljon bensaa kun 16 naulanen turbo 200+ hevosella.dimebak kirjoitti:
Vuoden ´89 i16V-tekniikka vois toimia tuossa, se 133hp versio. Pikkasen laskettulla kannella, peltisarjalla ja kunnon pakoputkella, ei siis mitään mökäpönttöjä vaan hiljainen.
Juuri näin oli vanteiden osalta ajatus alunperinkin.Kaks-Seiska kirjoitti:Ainakin vanteiden puhtaana pitämistä ajatellen, järjestys lienee juuri oikeaJa kromilistat myös natsaa, koska sitä löytyy maskista ja puskureistakin.
Itsekin katselin tuon myynti-ilmoitusta täällä, mutta maltoin mieleni enkä lähteny ostamaan. Tai no, laitoin sentään pelkästä spoikasta ostoviestiä, mutta parempi kuitenkin, että pääsi vielä ajoon eikä päätyny osiksi. Jos ei pahoja ruoste ylläreitä ole, niin tuossa on varmasti vielä pitkäksi aikaa tyylikäs satku900turbo3d kirjoitti:Ajokki