Yhtäkkiä kaupunkinopeutta ajaessani veto loppui ja auto sammui.
Nyt auto lähtee startatessa joka kerta hyvin käyntiin mutta käy vain 3 sekuntia ja sammuu.
Huomasin että kun kaasua pumppaa nopeasti niin auton saa jotenkin pysymään käynnissä mutta kierrokset ei nouse kuin 2000-3000 kohdalle maksimissaan.
Jos kaasun painaa pohjaan tai päästää kokonaan pois auto sammuu.
Kaasua pumpaten käytin autoa pariminuuttia ja oli pakko lopettaa kun tuntui että auto palaa. Pakoputki oli punahehkuinen ja kärysi sikana. Ihan kuin olisi pappa-tunturista karstoja polttanut. Moottorin lämpö ei kuitenkaan noussut edes puoliväliin.
Bensaa siis ilmeisesti tuntuisi saavan, mutta se palaa vaan väärässä paikassa.
Liittimiä olen availlut ja ruiskutellut crc:tä.
Onko ideoita?
900i16v -91 käyntiongelma
900i16v -91 käyntiongelma
Saab 900i 2.0 16V -91 (vanha miekkataksi)
Re: 900i16v -91 käyntiongelma
Mittaa bensan paineet. Laihalla käyminen nostaa pakolämpöjä. Jos auto on 200-300tkm ajettu, niin osuu helposti vika pumppuun.nanno kirjoitti:Yhtäkkiä kaupunkinopeutta ajaessani veto loppui ja auto sammui.
Nyt auto lähtee startatessa joka kerta hyvin käyntiin mutta käy vain 3 sekuntia ja sammuu.
Huomasin että kun kaasua pumppaa nopeasti niin auton saa jotenkin pysymään käynnissä mutta kierrokset ei nouse kuin 2000-3000 kohdalle maksimissaan.
Jos kaasun painaa pohjaan tai päästää kokonaan pois auto sammuu.
Kaasua pumpaten käytin autoa pariminuuttia ja oli pakko lopettaa kun tuntui että auto palaa. Pakoputki oli punahehkuinen ja kärysi sikana. Ihan kuin olisi pappa-tunturista karstoja polttanut. Moottorin lämpö ei kuitenkaan noussut edes puoliväliin.
Bensaa siis ilmeisesti tuntuisi saavan, mutta se palaa vaan väärässä paikassa.
Liittimiä olen availlut ja ruiskutellut crc:tä.
Onko ideoita?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx