Rattiakseli
Rattiakseli
Rupesi Saabista ohjauksen palautus vasemmalle käännettäessä temppuilemaan. Luulen rattiakselin ristinivelen olevan tiensä päässä. Ilmeisesti kyseinen osa ei ole pahakaan vaihtaa, sillä vaihdoin sellaisen aikoinaan Hiaceen. Onko kenelläkään vinkkiä osan vaihtoon vai onko ihan helppo homma. Laitan ostoilmoituksen palstalle heti. Voisiko jokin muu olla syyllinen vikaan vai onko diagnoosini kenties oikea?
Re: Rattiakseli
Moi,ettei ois hammastanko vasemmalta vääntynny 

kokeile nostaa etupyörät ilmaan ja käännellä kun motti ei käy, jos ei eroa puolien välillä, niin varmaan tehostuspuolta epäiltävä . sitten kokeile motti käyden jne...
hampitankoa eppäilisin vasta ojan pohjalla käytyäni jne..
mulla toi ratti kanssa ääriasennossa käytyään tarraa johonkin kiinni, mikä lie muovin retale sielläkin kakertaa, komeesti napsahtaa, onneks toikin on mulla eikä jollain neito- kaisella.
Ai niin, kerran kun käväsin ojassa, niin pikkasen ylätukivarren säätölevyjä sinksattiin, mutta ohjausvaihde oli kyllä ok..eli ei vähästä peljästy..
hampitankoa eppäilisin vasta ojan pohjalla käytyäni jne..
mulla toi ratti kanssa ääriasennossa käytyään tarraa johonkin kiinni, mikä lie muovin retale sielläkin kakertaa, komeesti napsahtaa, onneks toikin on mulla eikä jollain neito- kaisella.
Ai niin, kerran kun käväsin ojassa, niin pikkasen ylätukivarren säätölevyjä sinksattiin, mutta ohjausvaihde oli kyllä ok..eli ei vähästä peljästy..
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Rasvasin ristinivelen niin rupesi pelaamaan. Kiitos vastauksista.