
og vetari ja keppilinja
og vetari ja keppilinja
900s -91.stä laittelen nykyään
tuli nostettua etupää ilmaan ja aikani siinä räplättyä lähti vetari ulommasta päästä irti(oli alapallo irti)Eikö tosiaan vetari ole millään lukittu sieltä?Sitte toinen ihmettelyn aihe.Painetunnistinta ei löydy??yp kytkin kyllä.Onko Painetunnistin jätetty -91>..pois.

Viimeksi muokannut junnu, Su Marras 29, 2009 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: og vetari?
..ööh kyllähän se lukitusrengas pitäis olla siellä.
Re: og vetari?
just joo..mihinkähän mahtaa pyörinyt..kaippa se pysyy,ku ei oikee isosta hyppyristä aja 

puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: og kasaamista
Mitens keppi linja kohalleen,kun holkki liitoksella?Nyt pyöritelly vaik kuinka,mut pakki ja 5 tuntuu olevan hukassa.
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: og vetari?
Pitäisin melko vaarallisena. Kannattaa laittaa siihen vetoakselin uraan se lukitusrengas. Yleensä esim. uuden suojakumin mukaan tule uudet lukkorenkaat ja klemmarit. Niitä lukkorenkaita on voinut jäädä tovereille työkalupakkeihin, jos rengasta ei ole tullut vaihdettua akseliin.junnu kirjoitti:just joo..mihinkähän mahtaa pyörinyt..kaippa se pysyy,ku ei oikee isosta hyppyristä aja
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2079
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: og vetari ja keppilinja
900s mallissa ei ole paineen tunnistinta vai täyspaineisissa turboissa.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: og vetari ja keppilinja
vm-90 900s josta kone on paineentunnistin ja -91 ei löydy.siirto tangoissa oli iihan erillaiset,mut täytyy vaan ahertaa.nii ja se lukkorengas laittaa..
tää ny menee askel eteen ja kaks taakse..ja taas skootterilla töihin
tää ny menee askel eteen ja kaks taakse..ja taas skootterilla töihin

puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: og vetari ja keppilinja
kolmonen päälle vaihteistosta ja vaihdekepin etupuolelle konsoliin( jossa reikä 6mm tapille) tappi reikään jolla lukitaan kepin pää kohdalleen ja tätä ennen tietenkin löysätään tuota 13mm mutteria auton alta vaihdetangon pannasta ja lukitaan uudelleen kun vaihteistosta on kolmonen päällä ja kepin juuressa on 6mm tappi lukittuna koteloon/vaihdetankoon vaihdekepin edessä.
Re: og vetari ja keppilinja
Eipä löydy 5tosta,ei vaikka kui säätelee.Muut vaihteet toimii tosi mahtavasti?
autossa oli 4v laatikko ja ed.omistaja ei muista vaihtoiko keppihässäkän pohjan(jossa 5 vaihteen esto)Erottaako kepinreijästä kurkkimalla kumpi pohja on?
Kärryssä 3' putket yhdellä vaimentajalla..Vaimentaako 3' katti yhtää ääniä?
autossa oli 4v laatikko ja ed.omistaja ei muista vaihtoiko keppihässäkän pohjan(jossa 5 vaihteen esto)Erottaako kepinreijästä kurkkimalla kumpi pohja on?
Kärryssä 3' putket yhdellä vaimentajalla..Vaimentaako 3' katti yhtää ääniä?
puh.050-3748237
#3078
#3078
Re: og vetari ja keppilinja
jos osaa katsoa niin sen pykälän pohjan laidassa kyllä näkee ja sormella sen tunteekin ja kepin päässä oleva salpa joka liikkuu kun nostaa kepin päästä on myös säädettävissä ja voi olla "pitkällä" ja rajoittaa kepin sivuttais liikettä....