Mertmi kirjoitti:gls kirjoitti:
16v olis tietysti paras vaihtoehto viritys hommiin mut moottorit maksaa jonkuverran ja H-koneen aihioita olis varasto pullollaan..eli olis helpompaa alkaa rakentaa uutta myllyä H-tyypistä, tiedä sitten järkevyydestä..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Samaa hulluutta minäkin harrastan. Omassa 99:ssä on t8 pannu, jota tullaan vielä härnäämään monella tapaa lähitulevaisuudessa. Projektitarinastani löytyy tosiaan enemmän, mutta sanottakoon senverran tässä, että alakertaan tulee uudet alkuperäiset ylikokomännät. Jos kerran aletaan virittelemään, niin onpahan alakertakin sitten tiiviimpi jo lähtökohtaisesti.
juu oon seuraillu aina välillä tota sun projektia..hyvä on topicci kuvia myöten..
hyvä jos kestää noinkin paljon, mitä porukka kirjottaa.. hommat on muutenkin vasta suunnittelu asteella, kevät-talvella/kesällä olis tarkoitus touhuta.. vanhasta B-turbosta halkes motarilla mäntä tai jotai ku puristuspaineet hyppäs venttiilikoppaan ja venakopan tiiviste räjähti..
jouniCSE kirjoitti:Mitä tuolla moottorilla on tarkoitus tehä? Jos sen satkuun/ysiysiin tunget niin toivon mukaan myös vaihdelaatikoita on varasto pullollaan
juu ysiysiin tulee ja kyllä, vaihdelaatikoita on nurkat pullollaan..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edellisellä tekniikallakin sain kolme paskaks..