eli kuormareki on viralliselta nimeltään tuo takaluukun pohja.
ja kääntyvän istuimen on saanut molempiin etuistuimeen jos on halunnu. ei varmaan suoraan kuulu inva varustukseen.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ei varmaan sellaista suojaa....mutta ex-turbos oli joku tuunannu sinne kumin ja pellin väliin tuuning verkosta palasen. ei ollut lunta eikä lehtiä kaukalossa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Saapas_saabas kirjoitti:Onko ollut saatavilla suojaa ilman ottoaukkoon konepellille? Aika lahjakkaasti vetää keuhkoihinsa pakkaslumet ja huurtuu koko kabiini
Mie ihmettelinki miten voi mennä niin äkkiä huuruun ikkunat, mutta tämä vaikuttaisi järkevältä syyltä
Itse ainakin huomasin sen että nyt kun tuli oikeen tommosta höttölunta, niin kennon pintaan meni koko ajan lunta
Ja lämpärin kenno on pakkasen puolella???
Kaikki lumi sulaa kennon pintaan (ja yllätys, yllätys muuttuu vedeksi), joka pitää johtaa pois viemäröinnin avuulla.
Tuskin se kenno kovin lämpöinenkään voi olla heti auton käynnistyttyä.
Saapas_saabas kirjoitti:Onko ollut saatavilla suojaa ilman ottoaukkoon konepellille? Aika lahjakkaasti vetää keuhkoihinsa pakkaslumet ja huurtuu koko kabiini
Ei ainakaan vuoden 1992 satkun ja tonnarin lisävarustekirjasesta löydy.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
pvdriver kirjoitti:Hyvä, eli ei estä mahdollista tulevaa museointia jos modernisoin sen verran?
Ei ainakaan pitäis estää koska onhan ne saabin alkuperäisiä lisävarusteita
Jos haluaa varman päälle pelata niin ottaa museoajoneuvotarkastajaan yhteyttä jo nyt ennen kuin on tehnyt mitään, ja selvittää mikä suhtautuminen asiaan on.