Vetoketjukopan luukku

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jyry-Sisu
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 10:57

Vetoketjukopan luukku

Viesti Kirjoittaja Jyry-Sisu »

Kuuluuko Saab 900 vm.-87, nelivaihteisella laatikolla, vetoketjukopan pyöreän luukun keskellä sisäpuolella olla noin 8 millin reikä? Vai onko reikä tullut kytkinakselin päässä olevan edellisen omistajan vaihtaman vääränmallisen pultin ansiosta. Huohotusreikiähän luukussa on kaksi pientä.
Kuinka paljon kuuluu kytkinakselin liikkua pitkittäin?
Kiitos neuvoista/tiedoista.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Ei tietääkseni ole reikää pultin kohdalla.Akseli voi liikkua millin pari minkä lukkorengas antaa myöden.
Jyry-Sisu
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 31, 2004 10:57

Luukun reikä

Viesti Kirjoittaja Jyry-Sisu »

Kysäsin merkkikorjaamolta, ja kyllä siinä kuuluu olla keskellä sisäpuolella reikä. Samalla ostin alkuperäisen jokseenkin pelinappulan oloisen kytkinakselin rattaan muovisen lukituspultin.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Sen muovisen nappulan tarkoitus on pyöriessään painaa huohotusreiän luokse pyrkivä öljy poispäin keksipakoisvoiman avulla.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin