miten lähtee irti og sakun kyljestä ne puskurin jatkeena puskurin takareunan ja lokasuojan kaaren välissä olevat palat? Näyttää olevan kahdella muovinastalla lokasuojapellin läpi mutta lähteekö ne vain sisäpuolelta lyömällä vai onko siinä jokin parempi konsti? Pitäisi ottaa k.o. lista irti maalauksen ajaksi ja se pitäisi vielä saada sitten takaisinkin...
Ja autohan on vm.88 pystykeula, eli ne on ne pienemmän malliset palat...
og900 kylkilistat
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: La Tammi 17, 2004 09:45
- Paikkakunta: Konnevesi
og900 kylkilistat
9-3 SC 2.0TS XWD -11 KA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 73
- Liittynyt: La Tammi 17, 2004 09:45
- Paikkakunta: Konnevesi
Re: og900 kylkilistat
Ok, kiitos.
Mites sen kromilistan saa irti niin ettei se taitu, kun pitäisi saada vielä ehjänä takaisinkin...?
Mites sen kromilistan saa irti niin ettei se taitu, kun pitäisi saada vielä ehjänä takaisinkin...?
9-3 SC 2.0TS XWD -11 KA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
900S T Talladega -98 KR
96 -79 OE
96 -75 VA
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: og900 kylkilistat
Juniori osaa vastata, kun temmelsi niiden kanssa toissakesänä. 

# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Aero"
- Viestit: 339
- Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 19:08
- Paikkakunta: Espoo
Re: og900 kylkilistat
Ne taisi lähteä meisselillä "kaivamalla", eli ohuella tasapäämeisselillä kampeamalla eri puolilta listaa. Sitä en kyllä muista pysyivätkö ne kuinka ehjänä. Varovasti kun koittaa ottaa, niin eiköhän ne pysy suht ehjänä.
En kyllä ole ihan varma mitä menetelmää käytin niiden kanssa, mutta jotain tuollaista muistelisin tehneeni.
En kyllä ole ihan varma mitä menetelmää käytin niiden kanssa, mutta jotain tuollaista muistelisin tehneeni.
Re: og900 kylkilistat
Meilkeinpä muistelisin että ehjinä ne saisi irti siten että irrottaa ekana puskurin (ne kaksi kuusiokolopulttia umpioitten kohdalta suoraan altapäin) jonka jälkeen saisi listan etummaisen metalliklipsun irrotettua. Ei niin paha homma, kuin miltä kuulostaa.
Näin ne olis pitäny itteltäki irrottaa, mutta en tiennyt tehdessäni, niin toisen puolen lista hajos.
Näin ne olis pitäny itteltäki irrottaa, mutta en tiennyt tehdessäni, niin toisen puolen lista hajos.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti