Mulla tuo seedani t8 vinkuu koko ajan, kun kierrokset nousee yli 2000:n. viimeksi laturinhihnoja vaihtaessani totesin, että laturinlaakerit on aika huonot. vesipumppu siihen on vaihdettu joskus, näyttää aika uudelta. Remmit on kireällä. (joskus tosin vähän vinkaisee, kun kääntää rattia kylmällä koneella. Tämä on siis eri ääni)
Jos ottas ja repäsis, vaihtaisi ne laturin laakerit? Minkä kokoiset ne laakerit on? Muistaakseni noissa boschin latureissa on ihan standardikokoiset laakerit...
eräänlaista vinkunaa tämäkin
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 94
- Liittynyt: To Heinä 10, 2003 21:54
- Paikkakunta: pietarsaari / vaasa
No eipä ollutkaan motonetti oikeassa.
80 ampeerisessa boschissa hiilien pään laakeri oli mallia kaksirivinen, 12mm leveä. Tyyppi taisi olla 63001 ja jotakin kirjaimia vielä. Tuli muuten aika kallis kuulalaakeri: ensin kiersin kaikki paikalliset liikkeet, sitten vaan seuraavaan kaupunkiin. Sieltä sitten löytyi kolmannesta liikkeestä... onneksi ei tarvinnut heittää sitä lenkkiä saabilla, vaan pääsi edullisemmin seatilla![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sen laturin saa muuten ainakin kolmeen väärään asentoon kasattua, on testattu![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
80 ampeerisessa boschissa hiilien pään laakeri oli mallia kaksirivinen, 12mm leveä. Tyyppi taisi olla 63001 ja jotakin kirjaimia vielä. Tuli muuten aika kallis kuulalaakeri: ensin kiersin kaikki paikalliset liikkeet, sitten vaan seuraavaan kaupunkiin. Sieltä sitten löytyi kolmannesta liikkeestä... onneksi ei tarvinnut heittää sitä lenkkiä saabilla, vaan pääsi edullisemmin seatilla
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sen laturin saa muuten ainakin kolmeen väärään asentoon kasattua, on testattu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)