Iskarit satkuun
Re: Iskarit satkuun
Miks ruveta rakentamaan Saabia kun toinen auto ilmajousilla on tallissa odottamassa kesää.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
Re: Iskarit satkuun
Miksi sitten kyselet ohjeita täällä jos et meinaakkaan rakennella mitään?
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Iskarit satkuun
Go ahead. Näytä kaikille epäileville tuomaille, että saat rakennettua satkusta huippumatalan ja silti ajokelpoisen, turvallisen ja vieläpä hienon. Eli ihan yksi maailman perinteisimmistä syistä - because you can. Itse en ymmärrä käyttöautossa tuota "tappiinmadallusta", jonka kanssa joutuu varomaan hidastetöyssyjä, rotvalleja sekä meikäläiselle tullessa jättämään auton tienvarteenNeuni kirjoitti:Miks ruveta rakentamaan Saabia kun toinen auto ilmajousilla on tallissa odottamassa kesää.

Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Iskarit satkuun
^^ tulin järkiini ja en käytä Saabeihin enää rahojani, siinä syy.
Mulla oli viimekesänä käyttiksenä tuo Vento coil overeilla ja ihan kentässä, hyvin sillä sai kaikki matkat tehtyä ku osaa lukee tietä ja tietää mistä voi ajaa. Kyl helmat ja alusta sai runtua ja muutamat osatkin putosi matkan varrelle.. mutta nyt ei ole sitä ongelmaa enää.
Kattoo jos joskus alottais rakentelemaaan Saabiakin vielä, tosin toteuttaisin alustan ilmajousilla siinä vaiheessa.
Olshan toi kieltämättä ihan hyvän näköinen kunnolla madallettuna, mutta näin vajaan kuukauden ajoihin en viitsi nähdä vaivaa.
Mulla oli viimekesänä käyttiksenä tuo Vento coil overeilla ja ihan kentässä, hyvin sillä sai kaikki matkat tehtyä ku osaa lukee tietä ja tietää mistä voi ajaa. Kyl helmat ja alusta sai runtua ja muutamat osatkin putosi matkan varrelle.. mutta nyt ei ole sitä ongelmaa enää.
Kattoo jos joskus alottais rakentelemaaan Saabiakin vielä, tosin toteuttaisin alustan ilmajousilla siinä vaiheessa.
Olshan toi kieltämättä ihan hyvän näköinen kunnolla madallettuna, mutta näin vajaan kuukauden ajoihin en viitsi nähdä vaivaa.
96 GL V4 Super -80 *Juhlis*, 95L -75, 900i 2.1 16v Classic -93, 99 turbo -79 & 99 Finlandia -77
-
- "Viggen"
- Viestit: 524
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 15:27
- Paikkakunta: Oulu
Re: Iskarit satkuun
Oot varmaankin tehny madalluksen alkuperäisistä jousista? Jos näin, niin ei luultavasti ole pelkoa että eivät pysyisi paikallaan, koska painuvat huomattavasti enemmän kasaan kuin valmiiksi lyhyemmät, mutta jäykemmät lesjöforsit.
#3929
Saab 9-3 ss -05
Saab 9-3 ss -05