No niin, päivitetään ketjua.
Ko. autoa ei tullut sitten koskaan hankittua.
Kuitenkin tänään kävin samassa paikassa katsomassa toista yksilöä:
Neljä ovea, viisi vaihdetta (+ pakki) ja punainen hyväkuntoinen maalipinta. Hinta ei juuri päätä huimaa, mutta pari pikkuvikaa vaativat nyt vähän lisätietoja.
Vasemmalla edessä klonksottaa. Liekö vetonivel? Voi olla myös oikealla... ei kuitenkaan temmo mihinkään suuntaan ajaessa, mutta ääntää joka tapauksessa ihan suoralla tasamaallakin. Millainen homma vaihtaa? Varmaan haulla löytyy, mutta olen laiska. Tarkoitan siis vain, että tarvitaanko erikoistyökaluja tai mitään muuta ikävää?
Takapönttö räpättää. Tai pörisee. Mutta mennee vaihtoon, tuskin on paha rasti.
Kattoverhoilu roikkuu jonkun verran. Siis se ihan päälimmäinen kangas siitä. Lähinnä A- ja C-pilareiden tienoilta. Saako tuota jotenkin ranetettua paikalleen vai rälläköinkö koko katon irti?
Autossa on tupakoitu... Millä penkit (kangas) kannattaa pestä ja kuinka monta käsittelyä vaaditaan? Auttaako joku esim. Sonaxin hajunpoistaja? Parissa penkissä on myös jälkiä tupakoinnista, joten jossain vaiheessa voi jopa miettiä sisustan uusimista. Kuinka helposti näihin on saatavissa penkkejä esim. kankailla tai nahoilla?
Niin ja vuosimallihan on -84 ja mittarissa sopivasti, mutta kuitenkin vähemmän kuin tämänhetkisessä käyttökiesissä.
Tuplista hankkimassa
Re: Tuplista hankkimassa
Kattoverhoilu kannattanee uusia kokonaan, hyviä ohjeita onnistuneeseen suoritukseen löytyy "kattoverhoilu"-keskustelusta. Ranetukseen käy tuossa vaiheessa lähinnä nitoja tai nuppineulat...
Joku automeikkari kertoi käyttävänsä hajunpoistoon appelsiininkuoria, kehui toimivan lähes otsonointi-käsittelyn veroisesti. Kuoret vaan vaikka avonaiseen muovipussiin takajalkatilaan ja vaihtelee niitä muutaman päivän välein. Tottakai penkit kannattaa myös pestä jollain verhoilupesuvaahdolla yms., kokeneemmat voinevat suositella toimivia merkkejä.
Joku automeikkari kertoi käyttävänsä hajunpoistoon appelsiininkuoria, kehui toimivan lähes otsonointi-käsittelyn veroisesti. Kuoret vaan vaikka avonaiseen muovipussiin takajalkatilaan ja vaihtelee niitä muutaman päivän välein. Tottakai penkit kannattaa myös pestä jollain verhoilupesuvaahdolla yms., kokeneemmat voinevat suositella toimivia merkkejä.
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, CSE 2.3T -94, OG9-3 -99
Re: Tuplista hankkimassa
Kaiken muun voi vaihtaa ehjään, mutta koria joutuu hitsaamaan. Korin kunto on 99:n hankinnassa a ja o.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01