Mikäs tuossa vanhemmassa t8:ssa sitten päästää paineen pois putkistosta kun kaasuläppä menee kiinni? meikäläisen autossa ainakin suhahdus kuuluu kun kaasun löysää...nalleolut kirjoitti:autossasi ei ole sellaista
Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Saab 9-5 2.3t Vector stage 2,5
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Ei mikään, APC voi mahdollisesti avata hukkaporttia, mutta mitään päästöventtiiliä siellä ei ole. Järkeväähän siellä olisi bypassin olla. Kun ei, niin sakkaa.[Moksu] kirjoitti:Mikäs tuossa vanhemmassa t8:ssa sitten päästää paineen pois putkistosta kun kaasuläppä menee kiinni?
Ettet kuitenkaan nyt vain sekoita sakkaukseen tuota? Tai jokin jälkiasennusmallinen bypass?[Moksu] kirjoitti: meikäläisen autossa ainakin suhahdus kuuluu kun kaasun löysää...
Btw,
Ettei T8:n kanssa olisi puntaroitu sakkaus vs. turboviive näkökannalta tätä bypassin asennusta tehtaalla?
http://koti.mbnet.fi/brakke/saab/
Saapasta suvussa, ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
#2663 - Mikael Bragge
900i '93 2.1 (KA) 900t8 '86 (mega_pr) 900t8 '88 (va)
Saapasta suvussa, ennen, nyt ja tulevaisuudessa.
#2663 - Mikael Bragge
900i '93 2.1 (KA) 900t8 '86 (mega_pr) 900t8 '88 (va)
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Meikäläisen moka! olin jättäny ahtoputken löysälle ja sieltä välistähän se suhisi.Brakke kirjoitti:Ei mikään, APC voi mahdollisesti avata hukkaporttia, mutta mitään päästöventtiiliä siellä ei ole. Järkeväähän siellä olisi bypassin olla. Kun ei, niin sakkaa.[Moksu] kirjoitti:Mikäs tuossa vanhemmassa t8:ssa sitten päästää paineen pois putkistosta kun kaasuläppä menee kiinni?
Ettet kuitenkaan nyt vain sekoita sakkaukseen tuota? Tai jokin jälkiasennusmallinen bypass?[Moksu] kirjoitti: meikäläisen autossa ainakin suhahdus kuuluu kun kaasun löysää...
Btw,
Ettei T8:n kanssa olisi puntaroitu sakkaus vs. turboviive näkökannalta tätä bypassin asennusta tehtaalla?
btw, en tosiaankaan sekoita sakkausta<3 ja suhausta
Tuo t8 ei vissiinkään mene sekaisin jos dumpin laittaa? kun ei siinä mitää varsinaista ilmanmääränmittaria ole.
Saab 9-5 2.3t Vector stage 2,5
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Kyllä on ilmamäärämittari ja menee sekaisin. Se mittari vaan on mekaaninen eikä sähköinen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Eikö dumppeja ole molempiin vaihtoehtoihin. Ainakin luettelossa on dummpi autoihin jossa on ilmamassamittari, ja myös niihin jossa ei ole.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Itelle riittää suhahdukset, mitkä kuuluvat selkeämmin vaparisuodattimen asennuksen jäkeen. Ja eikä toho mitää dumppiloita voi laittaakkaan..
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Eihän dumppia asenneta äänen takia.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Bypass venttiiliin liittyviä kysymyksiä
Hyvä heitto, kuinkahan monella dumppi on siksi, että se on oikeanlaiselle moottorin toiminnalle välttämätön?
Se on hieno sana tuo välttämättä. Voipi sanoa jotain, ja kuitenkin "pestä" kätensä asiasta. Nooh, väliäkö tuolla. Prioriteettejä on monenlaisia, tuhisee tai ei. Jos itse saisin valita, paljon voimaa ilman tuhinaa....Mimmi kirjoitti:Dumppeja on myös vapareihin.
Huomaat varmaankin pointtini, eli vaikka sellaisia myydään, niin ne eivät välttämättä ole hyväksi.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S