B201:n tilalle B234

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
wunjo
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: La Kesä 05, 2010 20:59

B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja wunjo »

Elikkäs tossa pihassa seisois tommonen Saab 99 -84, jonka koneessa riittäis remontti kohdetta. Kaveri tossa tarjos edullisesti B234 konetta joka on porautettu 2.5L. Saakos tuota sopimaan sovinnolla ja mitä sanoo katsastus setä?
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Re: B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Saa sopimaan, mutta laatikkoa et saa koneen alle (pitkä isku).
Ranetat esim tonnarin tai ngsatkun/og9-3:n laatikon siihen jatkoksi...Mikäli poikittain edes menee konehuoneeseen...Ogsatkuun ainakin mahtuu.
Saabiton saabisti
#1470
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

Onhan noita pitkäiskukoneita jokkisautoissa omalla laatikolla. Tarkempaa tietoa ei tosin ole, kun ei ole tullut noiden kanssa pelattua.
#2277
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Re: B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja anaconda »

Johnny V4 kirjoitti:Onhan noita pitkäiskukoneita jokkisautoissa omalla laatikolla. Tarkempaa tietoa ei tosin ole, kun ei ole tullut noiden kanssa pelattua.
Kuulemma kampi-akselin vastapainoista ja laatikon kuoresta joutuu jyrsimään tavaraa pois että sopii.
bmw e46 alias proteesi
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja dimebak »

anaconda kirjoitti:
Johnny V4 kirjoitti:Onhan noita pitkäiskukoneita jokkisautoissa omalla laatikolla. Tarkempaa tietoa ei tosin ole, kun ei ole tullut noiden kanssa pelattua.
Kuulemma kampi-akselin vastapainoista ja laatikon kuoresta joutuu jyrsimään tavaraa pois että sopii.
Eli normikäyttöön kelvottomat. Jokkiksessa ku taitaa riittää vaan armottomat kierrokset ja sen verran koneja, että kierrokset pysyy yllä.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Johnny V4
"Viggen"
Viestit: 623
Liittynyt: To Loka 30, 2003 21:32
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: B201:n tilalle B234

Viesti Kirjoittaja Johnny V4 »

dimebak kirjoitti:Eli normikäyttöön kelvottomat. Jokkiksessa ku taitaa riittää vaan armottomat kierrokset ja sen verran koneja, että kierrokset pysyy yllä.
:roll: :lol:
#2277
Vastaa Viestiin