99 valuttelee juorureijästä vesiä ja kesän ajelut uhkaavat jäädä vähiin... Vesipumppua tai oikeastaan tiivistesarjaa olen haeskellut ja kysellyt, mutta aika laihoin tuloksin.
Ostoilmoitus poiki vain yhden hyvän vihjeen, mutta valitettavasti ko. paikastakin oli viimoiset myyty pois.
Muualta saadun vihjeen perusteella Keski-Suomesta löytyi kyllä koko paketti, vuosimalliin -75. Tuosta toki saan hiilitiivisteen, jollei ole sitten jo antiikkiosa haurastunut. Toisaalta tuntuisi siltä, että jos joku tarvitsee kipeästi harvahampaista vesipumppua (joita ei kaiketi löydy sitäkään vähää?), niin menisi parhaaseen mahdolliseen käyttöön. Itse kun tarvitsen vain tiivistesarjan; ehjät akselit, laakeri sun vesipyörät löytyvät.
Pystyykö kukaan auttamaan asiassa?
-Mikko-
Löytyykö B-koneen vesipumppuja enää mistään?
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Re: Löytyykö B-koneen vesipumppuja enää mistään?
Sitä uudempaa on ollut paremmin saatavissa. Tuo vanhempi malli alkaa olla todella harvinainen. jos mitenkään saat osat muuten kasaan, älä pura sitä.smerch kirjoitti:99 valuttelee juorureijästä vesiä ja kesän ajelut uhkaavat jäädä vähiin... Vesipumppua tai oikeastaan tiivistesarjaa olen haeskellut ja kysellyt, mutta aika laihoin tuloksin.
Ostoilmoitus poiki vain yhden hyvän vihjeen, mutta valitettavasti ko. paikastakin oli viimoiset myyty pois.
Muualta saadun vihjeen perusteella Keski-Suomesta löytyi kyllä koko paketti, vuosimalliin -75. Tuosta toki saan hiilitiivisteen, jollei ole sitten jo antiikkiosa haurastunut. Toisaalta tuntuisi siltä, että jos joku tarvitsee kipeästi harvahampaista vesipumppua (joita ei kaiketi löydy sitäkään vähää?), niin menisi parhaaseen mahdolliseen käyttöön. Itse kun tarvitsen vain tiivistesarjan; ehjät akselit, laakeri sun vesipyörät löytyvät.
Pystyykö kukaan auttamaan asiassa?
-Mikko-
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Löytyykö B-koneen vesipumppuja enää mistään?
Näin minäkin sitä järkeilin. Toivotaan, että tiivisteet löytyvät. Tuon vanhemman mallin jäljille opastan, jos joku moista kaipaa.Vesa Pohjalainen kirjoitti: Sitä uudempaa on ollut paremmin saatavissa. Tuo vanhempi malli alkaa olla todella harvinainen. jos mitenkään saat osat muuten kasaan, älä pura sitä.