Juttuhan meni niin, että soittelin erääseen korjaamoon, mikä nimenomaa huoltaa saabin laatikoita jossain Porin suunnalla, olisko ollu P. Nätkin tai sinnepäin...Hyvä etten saanu paria sydäriä puhelun aikana, ekan kerran ku ukko sano hinta-arvioksi jopa 1500 eeroo ja toisen kerran kun sanoi että laatikko viipyy rempassa vähintään viis viikkoo, ehkä jopa kaheksan!
Siinä vaiheessa päätin lopettaa keskustelun ja painelin aikasemmin mainitsemaani autokorjaamoon kertomaan puhelusta. Siellä tarkistettiin piruuttaan, mitä tehdaskunnostetut laatikot maksaa, ja tosiaan sen 1400 euroa ja risat oli hinta. Tilattiin saabilta saman tien (perjantaina) ja laatikko tuli tiistaina.
Olin jo muutama viikko aikaisemmin tilannut ajan siihen että laatikko irroitetaan keskiviikkona, mutta nyt pajalla hoidettiin sitten koko projekti. Viikon verran oli auto pukilla, kun pojilla oli vähän muutakin proggista, mutta seuraavana keskiviikkona sain auton takaisin. Aika lyhyt odotusaika verrattuna Porin aikoihin...
Nyt on niin v*tun hieno ajaa kun on vääntävä moottori ja uusi laatikko, tulee sahattua kuitenkin kolme kertaa viikossa Hyvinkäältä Espooseen.
900 I 16 Kat: Laitoin lohkoon 9-5:sen turbon, hyvin pelaa ja varmasti kestää isältä pojalle! ...Kori muuten on faijan vanhasta autosta
Harmi kun en oo kerenny kirjottamaan sulle sitä raporttia kyseisen moottorin vaiheista
-juke
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.