Turbo koneen asennus
Turbo koneen asennus
En löytänyt tietoa,mutta mitä muutoksia täytyy tehdä kun, olen asentamassa t 16 moottoria ruisku satkuun. Tarviiko sähköt muutoksia?
Re: Turbo koneen asennus
Haulla löytyy rutkasti juttuja, ite mm. oon kyselly samaa ja monet muut aiemminkin. Lisäksi projektiosiolla on tollasia hommia useempia - itellä muiden muassa.
Millä hakusanoilla oot etsiny ei meinaa luonnistua tämä foorumin käyttöJatra kirjoitti:Haulla löytyy rutkasti juttuja, ite mm. oon kyselly samaa ja monet muut aiemminkin. Lisäksi projektiosiolla on tollasia hommia useempia - itellä muiden muassa.

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=100999
Tosta ainakin löytyy mitä mulle kerrottiin. En ite oo todellakaan mikään asiantuntija, mutta siis noi sähköjen sopivuudetkin riippuu siitä mikä ruisku autossa on ja mikä asennettavassa koneessa. Mut viisaammat ja kokeneemmat tietää oikeesti, ni en ryhdy mitään spekuloimaan kun itekkin aivan käsi toistaseksi näissä hommissa. Ja hakusanoja ja niitten yhdistelmiä kannattaa kokeilla monenlaisia, ja selailla juttuja läpi, niin löytyy tieto sieltä ja toinen täältä... sellasta valmista "näin vaihdat Saabiisi turbomoottorin" ketjua en oo löytänyt!
Tosta ainakin löytyy mitä mulle kerrottiin. En ite oo todellakaan mikään asiantuntija, mutta siis noi sähköjen sopivuudetkin riippuu siitä mikä ruisku autossa on ja mikä asennettavassa koneessa. Mut viisaammat ja kokeneemmat tietää oikeesti, ni en ryhdy mitään spekuloimaan kun itekkin aivan käsi toistaseksi näissä hommissa. Ja hakusanoja ja niitten yhdistelmiä kannattaa kokeilla monenlaisia, ja selailla juttuja läpi, niin löytyy tieto sieltä ja toinen täältä... sellasta valmista "näin vaihdat Saabiisi turbomoottorin" ketjua en oo löytänyt!