Jeps, kyseisen kaltaisesta autosta jo vuosia sitten nähty.. Silloin reseptinä oli lastu, APC-modi (tai turboruuvilla sama 0,9 bar) ja tonnarin välijäähdytin (nykyään järkevämpi laittaa kiinacooleri): 216hv penkissä ja seokset OK, tosin kiristyksen varaa ei enää vakiosuuttimilla ollut.
Alle parin satasen kustannuksella pärjää siis.
Piristystä - turbo ja/vai ruisku? [sis. myös ylim. höpinää]
Re: Piristystä - turbo ja/vai ruisku? [sis. myös ylim. höpinää]
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Piristystä - turbo ja/vai ruisku? [sis. myös ylim. höpinää]
-90:ssä ei taida olla oransseja suuttimia?
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Piristystä - turbo ja/vai ruisku? [sis. myös ylim. höpinää]
Ei, M90 on vihreät suuttimet.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Piristystä - turbo ja/vai ruisku? [sis. myös ylim. höpinää]
Itsellä on mietinnässä sama projekti, mietin vain että passaako autoni sähköt myös t 16 moottoriin ja mitä muita muutoksia joudun tekemään? Autoni on siis Saab 900 gli vm 84.Kaikki tieto on tervetullutta ,jotta tiedän mitä osia alan etsimään ja mihin muutoksiin joudun ryhtymään.
T: aloitteleva saabisti
T: aloitteleva saabisti
