No niin. Sain laitettua tässä viime viikolla ruiskun nokan kiinni ja olen ajanut tässä hiukan testimielessä normaalia enemmän. Ei voi muuta sanoa kuin, että on ajaminen tullut paljon mielekkäämmäksi ajamisen helpottumisen myötä. Auto lähtee nykimättä liikkeelle niin kylmällä kuin lämpimällä koneella ja imua tarvitsee käyttää paljon vähemmän aikaa. Ohittaminen on joutusampaa, jo pakoputken asennuksen jälkeen ja nyt nokan vaihdon jälkeen olen huomannut, että vauhdista lähtee vetämään paljon rivakammin ==> turvallisempi ohitus. No, pitihän se huippunopeuskin testata (myönnetään, olen idiootti), vakionokalla veti 150-155 ja nyt menee yli 175 tasaisella tiellä
Kaiken kaikkiaan, kun vertaa omaa autoa silloin ku siinä oli vielä kärjet, vakio nokka ja vakio pakoputki; ja nyt ku siinä on kärjetön sytytys, ruiskun nokka ja erikoisempi pakoputki, niin kyllä on satsaus kannattanut
