Meidän 900 malliin vm.92 on vaihdettu lämmityslaitteelle menevien letkujen t-haarat. Epäilen, että alkuperäisissä t-haaroissa on jossain kohtaa kuristus, joka pakottaa veden kiertämään läppärikennon läpi.
Lämppäri toimii jos kierroksia on yli 4000 mutta muuten ei lainkaan. Tämä tukee mielestäni yllä olevaa arvailua.
Tiedättekö pitääkö t-haaroissa olla jotain tavallisesta poikkeavaa??
Veden kierto kennossa
Re: Veden kierto kennossa
minulla oli sama ongelma, eräästä haarasta oli poistettu letkun sisältä ohjausventtiili joka pakottaa nesteen lämppärikennolle. Laitoimme sitten vain letkun sisälle tulpan että vesi ei pääse ohittamaan kennostoa, ja nyt satku lämpiää kuten sen kuuluu lämmitä.
tuossa oli ratkaisu ongelmaani (vieritä viestiketjua vähän ylöspäin ko. kohdasta)
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 99#p663199
tuossa oli ratkaisu ongelmaani (vieritä viestiketjua vähän ylöspäin ko. kohdasta)
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 99#p663199
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)