Uus jos haluaa luotettavaa kyytiä ja aikoo ajaa autolla pitempiä reissuja jne. mutta jos seisoo tallissa ja tykkää ottaa riskejä elämässä niin vanhaa kehiin vaan
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä-- ----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm --- ---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Vielä yks kymysys asiaan liittyen. Kestääkö tavalliset nippusiteen pensakylvyssä, vai onko olemassa jotain spesiaali nippusiteitä tuotavarten? Tuo paljekumi pannaan siis nippusiteillä kiinni pumppuun ja tuli mieleen että miten lienee....
Vielä yks kymysys asiaan liittyen. Kestääkö tavalliset nippusiteen pensakylvyssä, vai onko olemassa jotain spesiaali nippusiteitä tuotavarten? Tuo paljekumi pannaan siis nippusiteillä kiinni pumppuun ja tuli mieleen että miten lienee....
On olemassa erikoisia nippusiteitä bensiinin ja dieselöljyn yhteydessä käytettäviin niputuksiin.
Luulen ettei nämä normaalit sellaiset kestä tätä kovin pitkään.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Alkuperäiseen kysymykseen ottaen kantaa.
Mulla juurikin tuo vasemmalle kääntyminen vajaalla tankilla pätkiminen johtui siitä että entinen omistaja oli oli laittanut k-jet pumpun väärään asentoon tankkiin.
Asennon muuttaminen korjasi tilanteen.
Tää vaan siksi jos joku joskus haulla asiaa hakee.
On olemassa erikoisia nippusiteitä bensiinin ja dieselöljyn yhteydessä käytettäviin niputuksiin.
Luulen ettei nämä normaalit sellaiset kestä tätä kovin pitkään.
Noniin, olipa hyvä ku tuli kysyttyä. Nyt vaan sitte kyselemään noita erikoisia.
Vielä yks kymysys asiaan liittyen. Kestääkö tavalliset nippusiteen pensakylvyssä, vai onko olemassa jotain spesiaali nippusiteitä tuotavarten? Tuo paljekumi pannaan siis nippusiteillä kiinni pumppuun ja tuli mieleen että miten lienee....
On olemassa erikoisia nippusiteitä bensiinin ja dieselöljyn yhteydessä käytettäviin niputuksiin.
Luulen ettei nämä normaalit sellaiset kestä tätä kovin pitkään.
Vielä yks kymysys asiaan liittyen. Kestääkö tavalliset nippusiteen pensakylvyssä, vai onko olemassa jotain spesiaali nippusiteitä tuotavarten? Tuo paljekumi pannaan siis nippusiteillä kiinni pumppuun ja tuli mieleen että miten lienee....
On olemassa erikoisia nippusiteitä bensiinin ja dieselöljyn yhteydessä käytettäviin niputuksiin.
Luulen ettei nämä normaalit sellaiset kestä tätä kovin pitkään.
Rst kiristimiä kehiin.
No älä muuta sano, ei muka käyny ees itellä mielessä. Ongelmanratkasukyky miinuksen puolella....
Kolme vuotta tuosta uuden paljekumin asentamisesta ja auto ei lähde käyntiin. Nostin pumpun ylös ja mitä ihmettä. Imusihti jäi tankin pohjalle eikä pumpussa ollut mitään kiinni. Toinen vilkaisu tankkiin ja huomasin että koko paljekumi oli sulanut ja oli murusina sielä tankin pohjalla...
Onko tämä nyt näiden re polttoaoneiden ansio vai oliko uusi kumi huono...? Auto on seissyt ja liikkunut silloin tällöin. Lieköhän nämä auton säilytykseen, polttoaineen sekaan tarkoitetut lisäaineet ois pelastanu tuon kumin...?
Joo, itsellä kans Aerosta meni tuo kyseinen palje. Kaverin varaosa Satkusta kattelemaan ehjää ja siitä ei ollut käytännössä mitään jäljellä ja sekin auto oli seissyt kolmisen vuotta. Eli lieneekö parasta ottaa koko pumppu irti tankista, jos tietää että auto seisonnassa.
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*