Siis miten päin sivussa. Jos katsotaan autoa takaa päin, niin onko toisella puolella rengas syvemmällä lokarissa ja toisella puolella ulompana. Vai onko akseli pois kohdaltaan pituus suunnassa, eli vanteen keskiö ei ikään kuin ole pyöränkaaren korkeimman kohdan alla. Jos ymmärrätte mitä tarkoitanRattivaihde kirjoitti:Olettaisin (ilman mitään tietoa) että liittyy suurempien renkaiden saamiseen alle, ja että alunperin se akseli on sen verran sivussa keskeltä ettei joku suurempi koko aivan mahdu.mooritz kirjoitti:Alkoi asia kiinnostamaan. Voisiko joku selittää miksi ihmeessä niitä täytyy siirtää? Mistä tietää ettei se ole keskellä? Miten se saadan kotikonstein muka keskelle? Onko tämä tyyppivika? Saabien huonoa työlaatua? Nimittäin en ole kuullut minkään muun automerkin harrastajan koskaan puhuvan tällaisista operaatioista? Minusta kun tuntuu ,että tuo ruoste ongelma sillä seudulla on enemmänkin se ongelma jos ja kun akseli ei olisi mahdollisesti oikealla paikalllaan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)