Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Meillä pojan autosta loppui henki. Laturi oli vaillinen. Ei ladannut, vaan mieluummin purki. Kuitenkaan latauksen valo ei palanut kuin käynnistettäessä.
Auto hyytyi vähitellen. Kun laturi uusittiin oli latausjännite 13,8V ja pelit soi sen jälkeen kuten ennenkin.
Auto hyytyi vähitellen. Kun laturi uusittiin oli latausjännite 13,8V ja pelit soi sen jälkeen kuten ennenkin.
# 419 Vesa Pohjalainen
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Juu uutta akkua ny ekaksi ainaski, tuo o iha loppu jo. Oli yön aikana tyhjentyny taas vaihteeksi täysin ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Saas nähdä miten tuo uus Hankookin 68ah akku kestää ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Olethan varmaankin katsonut takavalojen pohjien kunnon/hapettuma tilanteen sekä jarrupolkimen katkaisimen,ettei sieltä vuotaisi maihin? Jos kerran jarrua painaessa ilmenee takavaloissa epämääräistä vilkuntaa.....
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Ei ole epämääräistä vilkuntaa, yksi polttimoista vaan sammuu kokonaan. Vaikka laittas vilkut päälle ja jarrua painais nii silti pelkästään se yks polttimo vaan sammuu kokonaan.mooritz kirjoitti:Olethan varmaankin katsonut takavalojen pohjien kunnon/hapettuma tilanteen sekä jarrupolkimen katkaisimen,ettei sieltä vuotaisi maihin? Jos kerran jarrua painaessa ilmenee takavaloissa epämääräistä vilkuntaa.....
Pitää tarkistaa nuo valojen pohjat yms
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Mitä kautta laturi saa herätteen, liittyykö virtalukon pohja jotenkin siihen? ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
aiheeseen tietenkään mitenkään liittymättäkekkilä kirjoitti:Mitä kautta laturi saa herätteen, liittyykö virtalukon pohja jotenkin siihen?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- sieltä mittaritaulusta merkkilampun kautta kait se muistaakseni jotenkin saa, tai ainakin lamppu lie samassa piirissä
- jarruvalo muuten saa suoran jännitteen ohi virtalukon, eli kerran kun oli jarruvalokytkin jumissa ja jarrut vaan paloi iloisesti vaikka kärry oli levossa eli sitä kauttakin voi vuotaa..
- virtamittausta vaan kehiin, jos vuotoja epäilee..
-
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Jännitteitä mittailtiin parista paikkaa kunnes mittari sanoi sopimuksen irtistara kirjoitti: aiheeseen tietenkään mitenkään liittymättä![]()
- sieltä mittaritaulusta merkkilampun kautta kait se muistaakseni jotenkin saa, tai ainakin lamppu lie samassa piirissä
- jarruvalo muuten saa suoran jännitteen ohi virtalukon, eli kerran kun oli jarruvalokytkin jumissa ja jarrut vaan paloi iloisesti vaikka kärry oli levossa eli sitä kauttakin voi vuotaa..
- virtamittausta vaan kehiin, jos vuotoja epäilee..
-
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ei oo tyhjännyt tuota akkua seisoessaan, eilen taas akku tyhjeni kesken ajon
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
-----jaahas...kekkilä kirjoitti: Jännitteitä mittailtiin parista paikkaa kunnes mittari sanoi sopimuksen irti![]()
Ei oo tyhjännyt tuota akkua seisoessaan, eilen taas akku tyhjeni kesken ajonPällistelin virtakynän avustamana sitten myöhemmin akku täynnä tuota laturin herätevirtajohtoa kun ei tullut aluksi herätettä olleskaan
Olisko sitten johto mennyt melkein poikki kun käytin konetta irti tuossa pari kuukautta sitten, sen jälkeen tää vika ilmestykin.. Tiedä sitte, melko arpomista koko touhu. Samakait se olis uusia kaikki piuhat konehuoneen puolelta ja toivoa
voinee tuikata nuppineulan herätepiuhan läpi niin kaukaa kuin ylettää, sitten siitä ja piuhan päästä kääntelemällä vastusmittausta katsoo, eli piuhaa käännellen katkeaako kontakti jossain asennossa. voi myös tietysti raakasti juottaa rinnakkaisen piuhan epäillyn pätkän rinnalle yms mukavaa viriä..
mulla tais olla kerran sen piuhan abiko aika irti , junttasin siihen uuden ja panin piuhan pään kaksinkerroin abikoon.
jos latauksen merkkivalo ei toimi, niin olikohan silleen, jotta ei silloin saa herätettä, en oo varma ?
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2047
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
onko laturin maa johto ehjä?
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900s 5d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Päältä päin kyllä, kuoren sisältä en tiedä. Eikä jouda vähään aikaan katsomaankaan koska lapin itr kutsuuantti.hakamaa kirjoitti:onko laturin maa johto ehjä?
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
Poikkihan se oli, nyt taas lataaantti.hakamaa kirjoitti:onko laturin maa johto ehjä?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Virrat katos OG900(Lataus ongelmaako?)
mahtaa olla lattiamatot aika pullollaankekkilä kirjoitti: Niin ja minkäpaksusta tuon akkukaapelin pitäis olla? Kun akku on siirretty peräkonttiin tilanpuutteen vuoksiTällähetkellä taitaa olla 8sentin paksusta ja tiheäsäikeistä ainaskin
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
kyllä luulis että kaapelin paksuus on enemmän kuin riittävä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131