Tosta oli jo puhettakin jossain, nyt en vaan löydä missä, mutta silloin päädyin siihen että olin vain katsonut väärin, kun sanottiin että vakaaja on pulteilla kiinni. Mutta äsken tallin lattialla ryömiessä en kyllä mistään mitään pultteja löytänyt, vaan vaikuttaa siltä että vakaajatanko olisi ihan kiinteästi kiinni takatukivarsissa!? Eli siis tukivarret olisivat kiintee paketti, ja lähtisivät vaan yhessä pois. Pitäskö toi pötkö sitte irrotella ja pultata toiseen autoon kiinni, jos leimalla vaativat taaksekin vakaajan?
Ikävä vedellä tallista ulos autoa jossa ei ole yhtään rengasta...
Takakallistuksenvakaaja 900S
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Vakaaja on kiinni tukivarressa samoilla pulteilla, joilla tukivarsi on kiinni taka-akselissa ja tukivarren etupään kiinnityspuslassa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Eli siis tangon päässä on jonkinlainen levy, joka on tukivarressa kiinni? Varmaan on sitte niin paljon massaa ja kuraa tukivarsissa, etten tajunnut tuota saumaa... Ihan yhdeltä klöntiltä vaikuttaa. Mutta pitää sitten huomenna ihmetellä lisää.
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Kiitoksia, nyt selvis! Toi päätyosa tosiaan on niin hämmentävän iso, että en tajunnut sen olevan osa vakaajaa eikä tukivartta.
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Ota sitten myös talteen ne takapään pultit. Vakaajan kanssa ne on pidemmät kuin ilman.
Entinen jäsen#2331
Re: Takakallistuksenvakaaja 900S
Ok, kiitoksia. Auton siirtely muuttuukin mielenkiintoseksi ilman tukivarsia kummassakaan päässä...