Eli ei irronnut ässän vaihtajatanko laatikon akselista, ei. Kaasaripelistä irroteltiin ilmeisesti väärästä kohtaa, siitä klemmarin tyyppisestä liitoksesta, kumiosan tulipellin puoleisesta päästä. Taitaa olla väärä kohta, jos haluis kohtuu helpolla saada kepin synkkaamaan laatikon kanssa asennusvaiheessa? Ässässä ei tuohon "väärään" kohtaan ees pääse käsiksi, kun tehostimen hilppeet on tiellä joka puolella, eli ihan kirjan mukaan pyörittelin kartiotapin(?) mutterin irti, jonka jälkeen, edelleen kirjan mukaan, pitäisi naputella tappi pois. Koska kokemuksen mukaan tuo naputtelu käytännössä tarkottaa riittävän kovaa paukutusta, riehuin auton alla aikani ison vasaran ja erilaisten välikappaleitten kanssa, mutta tappi ei liikkunut mihinkään. Onkohan jotain unohtunut, tai onko tuohon olemassa joku jippo, jota amatööri ei tiedä? Vai pitääkö koittaa järkätä lisää tilaa alle, jotta saa isommat työkalut käyttöön? Tuo tappikin vaikuttaa sen verran hentoiselta, että luulisi särkyvän järjettömästä voimankäytöstä..?
Kyllä kyrsii, muuten vois rykästä koneen ylös ja lykätä toista autoa alle, mutta yks saakelin sentin mittanen tappi pistää viimistä päivää vastaan.
