Aksu900 kirjoitti:Satkussahan on kyllä sellainen systeemi että jakaja ei periaatteessa saa alipainetta jos kaasuläppä on kokonaan kiinni.
Konerempan jälkeen testailin tuota alipaineen ottoa ennen ja jälkeen kaasuläpän. Ainut ero mikä ilmeni oli melko ponnekas tyhjäkäynti, kun alipaineen otti kaasuläpän jälkeen
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Tyhjäkäyntiruuvia sai viedä kiinni jonkin verran(nousi kun letku kiinni).
Kaasua avattaessahan tilanne muuttuu samaksi oli letku sitten läpän etu tai takapuolella.
Auto on pelittänyt tosi napakasti kellon vaihdon jälkeen ja tyhjäkäynti ei seilaa niinkuin ennen. Varsinkin kylmänä muutos on huomattava. Toki muutosta tapahtui kellon asennuksen jälkeen imuttomammallakin puolella, mutta koska "my way is kanttuvei" päätin ottaa kaiken minkä sain...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tiedä sitten kumpi parempi. Ensin tuli mieleen, että jatkuva alipaine rikkoisi alipainekellon kalvon pidemmän päälle, mutta aika näyttää.... Parituhatta kilsaa kuitenkin takana ja vielä ei puhallus testi ole antanut negatiivista arvosanaa....