Näin äkkiseltä luulisi, että muutos olisi tehty "Bolt-on" -osina? Kellään tietoa, tai tietoa keneltä tietoa löytyy?
strömberg cd175 vaparimallin ja turbon eroavaisuudet???
-
samisalama
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 56
- Liittynyt: Pe Touko 07, 2004 11:50
strömberg cd175 vaparimallin ja turbon eroavaisuudet???
Minkälaiset erot näillä on ihan fyysisesti? Täytyisi rakentaa n.200km (kaksisataa kilometriä) ajetusta vaparimallista paineistettu versio. Tulee nostalgiakäyttöön, joten älä lobbaa moderneja moottorinohjausjärjestelmiä vaan anna kovasti kaivattua faktaa!
Näin äkkiseltä luulisi, että muutos olisi tehty "Bolt-on" -osina? Kellään tietoa, tai tietoa keneltä tietoa löytyy?
Näin äkkiseltä luulisi, että muutos olisi tehty "Bolt-on" -osina? Kellään tietoa, tai tietoa keneltä tietoa löytyy?
Har du redan redan-redan?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24803
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: strömberg cd175 vaparimallin ja turbon eroavaisuudet???
paineen kestävät tiivisteet ja koho...
r-sport on volvo puolella taikasana....
periaatteessa kaasarin ku kaasarin saa "toimimaan" turbon kanssa ku rakentaa kotelon ympärille...
google kertoi ....
r-sport on volvo puolella taikasana....
periaatteessa kaasarin ku kaasarin saa "toimimaan" turbon kanssa ku rakentaa kotelon ympärille...
google kertoi ....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: strömberg cd175 vaparimallin ja turbon eroavaisuudet???
Täältä löytyy pitkä keskustelu kaasarin turbottamisesta, mutta tehdas ei ole sellaista tehnyt. Volvo on kyllä, joten volvon kaasaria etsimään. Kuten yllä on neuvottu, r-sport on kova sana.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
Pekka Valtanen
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: strömberg cd175 vaparimallin ja turbon eroavaisuudet???
Männät ja pakoventtilit ovat erilaiset sekä b-koneessa nokka-akseli. Lisäksi h-kaasutinmoottorin kannen imukanavissa on kuristukset.