Elikä työjuhta '92 kaksykkönen automaatti sai tuossa työmatkalla sätkyn, CE-valo syttyi, veto hävisi, kun sain sivuun ja sammuksiin, ei enää inahtanutkaan. Virrat / valot tulee, mutta ei edes yritä startata. Ihmettelin siinä matkalla jo, että mistähän kiikastaa kun mankka alkoi reistailemaan(pari vuotta vanha, ei yleensä ongelmia) ja tuntui ettei valotkaan ihan pelittäneet normaaliin malliin. Yhtäkkiä vain tyyssäsi matka siihen.
Vaihdoin pirssiin päivemmällä öljyt, tuolloin en huomannut mitään muuta ihmeellistä kuin sen, että latauksen merkkivalo ei enää operaation jälkeen syttynyt - ajattelin lampun vaan palaneen ex tempore, näin on ennenkin käynyt. Nähdäkseni öljyjä vaihtaessa ei kuitenkaan tullut sohittua mihinkään väärään osoitteeseen ja kai se olisi siihen liittyvistä ongelmista huomauttanut muutenkin vähän aiemmin, vaihdon myötä kuitenkin kerkesin autolla ajamaan toistasataa kilometriä ongelmitta. Perhana, puoleen vuoteen en autolla muuta tehnyt kuin posottanut menemään. Hieman hoitoa ja huolenpitoa ja tässä lopputulos.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Edellinen omistaja epäili omaa satkuaan piinaavaa kampiakselin hihnapyörää, olisko tässä ideaa? Muita ehdotuksia? Pitäis huomisen aikana saada auto jonnekin tienvarresta - nyt en joutanut tutkimaan tarkemmin, työkaluja ei ollut liiemmin mukana, aikaa yövuoron alkuun napakat 15 minuuttia ja välimatkaa neljä kilometriä. Mittariinkin on just vasta tulossa 370 000, että ei senkään puolesta pitäisi olla mitään hämminkejä. Höhö.