Totta, ruuvaamaan pitää osata asennoitua jos noin vanhaa harkitsee.Lahti411 kirjoitti:Eiku osta joku vanhempi 99. Ei mitään ruiskuhömppää -niiden kanssa saa sitten tapella KUN alkavat prakaamaan. Kaasarit saa kohtuu vaivalla korjattua ja säädettyä. Ja katkojan perussäätö/vaihto nyt ei paljoa vaivaa vaadi. Ja B-moottoriinkin voi vahtaa hihnavetoisen pumpun tai laittaa vaikka sähköpumpun vanhan tilalle, jos tuottaa ongelmia. Jos vanhan auton aikoo hankkia, niin töitä saa tehdä/teettää aivan varmasti jossain vaiheessa, että auto pysyy ajokunnossa.
Yht'äkkiä ei tule mieleen ainuttakaan LH:n tai Lucasin vikaantumista. Sen sijaan K-jetin ja kaasarin ongelmista voi kirjoittaa vaikka romaanin ihan tätä foorumiakin lukemalla. Omassa pommissa LH 2.4 on nyt toiminut oman kahdeksan vuoden ja sadan tuhannen kilometrin omistusajan moitteetta.