Terve,olen aivan uusi tällä palstalla koska hankin juuri vm 85 Saab 900i, hieno peli muuten mutta takaovien alaosat sisältä ovat pahasti ruosteessa, ajattelin korjauksen sijaan vaihtaa ne, minulle tarjottiin Saab 99 ovia,ovat jopa samaa sävyä, tietääkö joku voiko niitä asentaa 900:een. Ja jos jollain sattuisi olemaan 900:n takaovet myynnissä, metallin vihreän harmaa väri 159 G, voitaisiin alkaa tekemään kauppoja. Vielä yksi kysymys, mielestäni autoni kuluttaa reilusti yli 10 l
,alkaa varmaan hipoa jo 15 l/100 km, tuskin normaalia, olisiko tähän kellään mitään neuvoa, jää ajamiset vähiin niillä kuluilla, tosin fillaroin muutenkin matkat kun vain mahdollista, Kiitos tiedoista etukäteen Tossu
900:n vm 85/86 takaovet vaihtoon, hirvittävä kulutus
Re: 900:n vm 85/86 takaovet vaihtoon, hirvittävä kulutus
sietäs vissiin tehdä hieman huoltoa.jos autosi kuuluu kategoriaan "ei sille mitään ole tarvinnut tehdä muuta ku ajaa vaan" on aina tälläistä autoa ostaessa huomioitava se että sitä ei ole vuosikausiin huollettu
eihän kylmäkäynnistys jää päälle/kuse?
onko jakajan alip kalvo ehjä?
venttiilit säädössä?
sytytys kunnossa?
tulpat vaihdettu?
ruisku säädössä? vai onko joku ranetellut?
normaalisti sellainen vehje on mennyt alle 8
eihän kylmäkäynnistys jää päälle/kuse?
onko jakajan alip kalvo ehjä?
venttiilit säädössä?
sytytys kunnossa?
tulpat vaihdettu?
ruisku säädössä? vai onko joku ranetellut?
normaalisti sellainen vehje on mennyt alle 8
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Kiitos hyvistä vinkeistä, autoa tuskin on rakenneltu, tunnen auton alusta alkaen.
Tulpat /johdotus/ virranjakajan kansi vaihdettu juuri, käy aika kovilla kierroksilla kun pysähtyy ajon jälkeen, muuten käy tasaisen hiljaisesti. Lohduttavaa tietoa tuo alle 8 kulutus,pelkäsin jo pahinta. Viedäänpä Beibi osaavaan huoltoon listasi kanssa.
Tulpat /johdotus/ virranjakajan kansi vaihdettu juuri, käy aika kovilla kierroksilla kun pysähtyy ajon jälkeen, muuten käy tasaisen hiljaisesti. Lohduttavaa tietoa tuo alle 8 kulutus,pelkäsin jo pahinta. Viedäänpä Beibi osaavaan huoltoon listasi kanssa.
jos venttileitä meinaat säädellä kannattaa vaikka ensin itse mittailla välykset ja availla ne kannen kuusiokolot sovinnolla itse.
meinaan aika kallista jumppaa 70 e tunti alkaa poraileen pultteja irti jos nypläät ne tai joku muu on ne jo nyplännyt-
oma aika kun ei maksa mitään niin teet esityöt itse itseäsi komentaen
ja mites ne sun tulpat oli?
meinaan aika kallista jumppaa 70 e tunti alkaa poraileen pultteja irti jos nypläät ne tai joku muu on ne jo nyplännyt-
oma aika kun ei maksa mitään niin teet esityöt itse itseäsi komentaen
ja mites ne sun tulpat oli?
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
-
- "Viggen"
Samat ovet. Listoissa voi olla eroa.
SAAB 95 73 KA, SAAB 96 78 KE, SAAB 99 78 5D COMBI COUPE GL SUPER (AC) MR,SAAB 99 78 3D COMBI COUPE TURBO MR, KR SAAB 9-5 ttid NG vector KA,SAAB 9-5 wag 2.0 biopower KA