Kiitos!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siis sellaisesta OG900:sesta, jossa on Lesjöforsin madallussarja.
Pitää yrittä sovittaa aikatauluja, jos vaikka ehtisi hyvällä tuurilla käydä.Olli Kinaret kirjoitti:Tänään voit nähdä klo.15 yhden Lesjöfors madalluksen Kokkolassa Eteläväylän ABC:llä saabisti potkuissa
Jep totta. Joskus mittasin, että kaarien korkeudessa oli eroa jotain 2 cm. Noissa kuvissa näkyy kyllä, että pohja on maahan nähden suorassa, vaikka lokarinväli edessä keulii.saabracing kirjoitti:johtuu siitä tuo "keuliminen" että etulokarin kaari on ylempänä kuin takalokarin.
eli optinen juttu.
joko lentävällä kiekka pois tai sitten siirtää etukaaren alemmas
Ok, hyvä! Tässä tulee eri tekijöitä hyvin esille. Monet asiat vaikuttaa.Kaks-Seiska kirjoitti:Taakse on jotkut laittaneet myös sopivat kumilätkät alapäähän, joilla saa satkun kaarien puolesta balanssiin. Korimalli vaikuttaa myös jonkin verran. Takaovet tuo lisää painoa, ja combin perä on raskaampi kuin sedanin.
Mikko_H kirjoitti:Mulla on raot renkaan ja pyäränaukon välillä melkolailla tasan. On kolmiovinen kombi ja kontissa aina jotain ylimääräistä painoa + vetokoukku.
Eikä olis yhtään varaa pätkäistä etujousia lyhyemmiksi: nytkin on jo nippanappa ettei jouset muljahda paikaltaan, kun nostaa keulan ilmaan
Asennuksessa ei tarvinnut käyttää puristimiakaan.
Auto ei kuitenkaan edes näytä madalletulta ja ehkä hyvä niin.