900 S turbo ei käynnisty

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
swolking
Matalapaineturbo
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Marras 18, 2005 13:45
Paikkakunta: Espoo

Re:

Viesti Kirjoittaja swolking »

Onko kellään mitään teoriaa, miksi Motonet myy kolmea eri mallia (mm. "vakio" ja "turbo"), mutta EPC tuntee ilmeisesti vain yhdentyyppisen lämpökoskettimen, joka käy niin turboon, kuin vapariinkin?

Omaan satkuun pitäisi myös hankkia uusi lämpökosketin, mutta maahantuojalla osa oli 90 euroa 8O , joten eiköhän sen Motonetistä hae. Ilmeisesti tuo "vakio" vastaa, ainakin asteiden puolesta, SAABin orkkista?
Isolohko kirjoitti:
kuopio kirjoitti:Onko anturi se osa, johon ne johdot yhdistyy? Millä nimellä sitä voi kysyä Motonetistä?


Mutta Motonetin nimikkeenä se on:

JÄÄHD. TERMOSTAATTIANTURIT SAAB 900 79--93
Jäähdyttäjän sähkötoimisen puhaltimen käynnistävä anturi
900 92°-87° (vakio). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13-3701 6.40 ???
900 88°-79° ("helle"/82°-termostaatti). . . . . . . . . . . 13-3704 7.40 ???
900 82°-68° ("Turbo"/82°-termostaatti). . . . . . . . . . . 13-3705 8.00 ???
Saabismi on sairautta...
... ja olen kuolemansairas!

Jäsen # 2684
Vastaa Viestiin