Hyvä muistaa, että OG900 Konetilojen painoissakin eroja.
Esim:
OG900 i8 vs. OG900 T16, eli taitanee tuon jälkimmäisen "sisuskalut" painaa enemmän
#3628
Saab 9-3 NG 1,9TDi -08 | Saab 9-3 SE 2.0t 5D -02 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ei ehkä paras mahollinen kuva mutta mielestäni näkyy että melko hyvin on balansissa, silmällä arvioiden renkaan ja pyöränaukon kaaren etäisyys on sama edessä ja takana. Karvalakkikaasarin konehuoneesa 16v tekniikka ja alustassa Lesjöt, Sachs Advantaget ja uudet puslat (kaikki). Takana ei ole ylimääräisiä kumeja jousten välissä. http://kuvablogi.com/nayta/487031/
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Henri S kirjoitti:Ei ehkä paras mahollinen kuva mutta mielestäni näkyy että melko hyvin on balansissa, silmällä arvioiden renkaan ja pyöränaukon kaaren etäisyys on sama edessä ja takana. Karvalakkikaasarin konehuoneesa 16v tekniikka ja alustassa Lesjöt, Sachs Advantaget ja uudet puslat (kaikki). Takana ei ole ylimääräisiä kumeja jousten välissä. http://kuvablogi.com/nayta/487031/
Totta, aika hyvältä näyttää.
Volvot: V70 T5 6-man BSR Steg 3 -06 + 960 3.0 24V Aut -91 + 960 3.0 24V Aut -90
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Anterom kirjoitti:Tuollai se pitää olla kaaren ja lokarin väli.. (etupyörä)
Tämä sopii myös minun makuun ulkonäöllisesti.
Omassa V70:ssä on keula tällä tapaa ja perä on 2 cm ylempänä eli pieni pyörän ja kaaren väli näkyy silmämääräisesti. Kestää laitta kyytiin tavaraa ja väkeä ja silti perä ei roiku.
Mutta toimii siinä myös teknisesti ja katasatajakaan ei valita, kun on KW:n säädettävä alusta.
Volvot: V70 T5 6-man BSR Steg 3 -06 + 960 3.0 24V Aut -91 + 960 3.0 24V Aut -90
Saabit: 9000 CD T16 -89
Ex. Volvot: 11 kpl Turboja ja 3 kpl 6-syl.
Ex. Saabit: 9000 T16 -85 ja T16A -87 USA ja 9-5 2.0t -99 ja OG900 5 kpl
Onko tuossa vihreässä satkussa jotkut lyhyemmät iskarit?
Selvästi matalampi kuin normi madallusjousilla, joilla jo rajoilla pysyykö jousi paikoillaan ulosjoustossa . Muutenhan matala keula on ihan siistinnäköinen , mutta voiko sillä ajaa normaalisti?
Lesjöjen kanssa en omassa tarvinnut edes jousipuristimia , meni helposti ilmankin paikalleen. Silti ei keula ole vielä läheskään tuota .