vm 1976 99:n jarrupääsylinteri

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Lahti411
"Hölösuu"
Viestit: 1788
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 09:51
Paikkakunta: Lahti

vm 1976 99:n jarrupääsylinteri

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Osaisikos kukaan sanoa, voinko laittaa vm 1976 tuplikseeni uudemman jarrupääsylinterin? Tässä vanhemmassa mallissa on jarrujen varoitusvalon toiminta toteutettu lisämännällä, joka liikkuu omassa sylinterissään jarrupiirien paine-erojen vaikutuksesta. Johdotuksissa ei sähkökaavioiden mukaan ole eroja uudemman ja vanhemman mallin välillä, mutta meneekö uudempi sylkkä heittämällä paikoilleen? Vai onko esim kiinnityskorvakkeissa eroja? Pitääkö peräti koko tehosti ja poljinasetelmakin vaihtaa? Entä käykö uudempaan sylinteriin vanhemman nestesäiliö?
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8108
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: vm 1976 99:n jarrupääsylinteri

Viesti Kirjoittaja mestari »

huoltovihkosessa mainittiin kerran että pääsylinteriä vaihdettaessa pitänee välitankokin vaihtaa 8)
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Vastaa Viestiin