99:n perä "lutkuaa".
-
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 16:39
- Paikkakunta: Tampere
99:n perä "lutkuaa".
Luulisin et on puslat selvät, mutta onko kellään kokemusta millanen touhu moiset ois vaihtaa ja paljonko vaikuttaa?? Mites tuo vakaaja, siitä varmasti ois apuja, mutta miten on, oisko mahoton laittaa yspäyspään, vai käykö ysisatkun taka-akseli, missä on vakaaja, eli oisko kokemuksia.
Reaktio- eli vakaajatankojen ja panhardtankojen puslat olis hyvä vaihtaa. Kallistuksenvakaajan lisäys on ihan turhaa, jos puslat on paskana.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Satkuun olen puslat vaihtanut. taka-akselissa olevat alatukivarren puslat koosta huolimatta on melko helpot menemään. Apuna oli kierretangonpätkä prikkoja ja putkenpätkä. Reaktiotangon metallikuorinen pusla kannattaa suosiolla porailla mäsäksi ja sahata metallikuori poikki rautasahalla siitä vanhasta. Muut puslat puristin pois ja paikalleen hylsysarjan hylsyjä, putkenpätkiä ja yhtä pulttia apuna käyttäen isohkossa viilapenkissä. Liukasteena käytin astianpesuainetta.
Vaikutukset: peräluisuihin lähtöherkkyys väheni huomattavasti soratieajossa, tuuliherkkyys väheni.
Vaikutukset: peräluisuihin lähtöherkkyys väheni huomattavasti soratieajossa, tuuliherkkyys väheni.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01