Kyse on siis tämännäköisestä http://www.aijaa.com/v.php?i=6701660.jpg härvelistä.
Ja tässä linkki tonne rakennus- topicciin: http://harvelit.proboards.com/index.cgi ... 922&page=1
Ongelma on nyt käyntiin lähtemisessä. Oma ymmärrys ei enää riitä. Autossa on siis 8 venttiilinen turbo mylly. Viime talvena pelasi moitteetta, lämpimänä käyntiinlähdön kanssa oli ongelmia. Kylmänä tosi hyvin käyntiin. Keväällä pitkän seisonnan jälkeen lähti käyntiin ekalla kerralla. Toisella kokeillul kerralla ei sitten millään. Pari päivää tappelin auton kanssa, ja kun viimein sain käytiin kävi kolmella
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tunti lisää putsailua yms ja viimein toimi normaalisti. Hyppäsi itsekseen käymään neljällä pytyllä. Parina päivänä tuli kesällä ajettua ja toimi siis hyvin.
Mutta nyt sama homma, ei oikeestaan yritäkkään. Mitään ei ole oikeestaan vaihdettu viime talven jäljiltä. Silloin tällön pitkän hinuttamisen jälkeen tupsahtaa.
- Bensaa on tankissa ja uuttakin kaikenlisäksi
- Kipinä tulee joka pytylle, ja kipinät näyttäs olevan ok tehoiset.
- Suuttimet on katottu, samanlainen sumu tulee jokaisesta.
- Virranjakajan kansi ja pyörijä on vielä kuin uudet
Virrajakajan kyljessä oleva alipainesysteemi? Mikä liekkään. Sen sisällä oleva kalvo tuntuis ehjältä kun sinne puhaltaa.
Mitenkä testaan kylmäkäynnistyssuuttimen toiminnan? Vaikka olisi rikki niin luulisi että lähtis pitkän hankaamisen tuloksena käyntiin? Auto on lämpimässä tallissa.
Siitä sitten ehdottelemaan... Kiitos ja kumarrus.