Tällaisesta en ollut kuullutkaan. Tokihan muutos ei tainnut olla iso. Oliko se sitten niin, että B202 varten pitää tätä muokata vielä lisää kampiakselin hihnapyörän osalta? Vanhemmissa yksilöissä tosin taitaa tuota muokkaustarvetta olla enempi. (Nämä tehtaan tekemät.)Lahti411 kirjoitti:Tulipeltihän muokattiin jo tehtaan toimesta H-moottorille sopivaksi. Ahdasta onkin ihan moottoritilan etupäässä, jonne H-moottorin virranjakaja oli kaiken lisäksi siirretty.
Kyllä tuosta tulisi sen verran mittava projekti, etteivät taida konttorilla kovin mielekkäästi katsoa. Lisäksi poikkeuslupaa pitäisi hakea vetotavan muutokselle. Lieneeköhän perustelu siihen riittävä, että etuvetoisuuden säilyttäminen on mahdotonta.rökösö kirjoitti:Mikä tuon liikenteeseen saamisen estäisi? Tilavuus on kyllä just rajalla, ja tehojakin pitäs pudottaa dynokäyntiin, mutta muutenhan tuossa ei pitäisi tietääkseni olla estettä.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mutta aiheeseen palatakseni, tuossa Pekka Valtasen aiemmin linkittämän yleistodistuksen takana on hyvin selvitetty mitä pitää olla. Mitään mahdottomia muutoksia sinänsä ei pitäisi olla luvassa. Ja mikäli mtertmiä on uskominen niin sähköjenkään ei pitäisi suurta päänvaivaa tuottaa. Itsellä loppuu tietämys aika nopeasti kuitenkin näiden 99:en osalta, vaikka myös tällainen vastaava projekti on omaa mieltä kiinnostanut. Tosin pikkuvilkkuinen 2d omaan silmään parempi: http://www.nettiauto.com/saab/99/3813033